Telefon programowy IP Panasonic SoftPhone KX-NCS8100
Używając centrali Panasonic można za pomocą protokołu internetowego (IP) połączyć główne biuro z oddziałami firmy oraz pracownikami w terenie. Niezbędna do tego jest tylko jedna centrala Panasonic, a to oznacza, że prosto i wydajnie możesz kontrolować i zarządzać komunikacją telefoniczną między swoimi biurami. Zaoszczędzisz także na kosztownym okablowaniu telefonicznym - twoje telefony IP łączą się za pośrednictwem istniejącego okablowania lokalnej sieci komputerowej (LAN). Za pomocą telefonu programowego IP możesz łączyć się ze swoimi współpracownikami, nawet jeżeli jesteś daleko od swojego biurka. Zapewni Ci to większą mobilność.
Przykład zastosowań programowego telefonu IP:
- Umożliwia Twoim pracownikom dostęp do wszystkich funkcji biurowego telefonu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie,
- Załoga może pracować zdalnie, wydajnie i przejrzyście,
- Twoje przedsiębiorstwo także może skorzystać z większej elastyczności organizacji.
Telefon programowy IP: wszechstronność i mobilność
Mobilność - korzystaj za pośrednictwem komputera PC z płynnej komunikacji o praktycznie tym samym poziomie funkcjonalności, która byłaby dostępna, gdybyś miał ze sobą swój biurowy telefon systemowy.
Niskie koszty - nie ma potrzeby instalowania zewnętrznej centrali PBX lub dodatkowego tradycyjnego okablowania telefonicznego.
Przejrzysta integracja - telefony IP można obsługiwać i zarządzać nimi, tak jak innymi telefonami wewnętrznymi.
Elastyczność - technologia IP pozwala na przesyłanie danych i głosu za pośrednictwem tej samej linii.
Czytelny wyświetlacz - wyświetlacz zapewnia wizualną kontrolę, ułatwiając obsługę połączeń oraz realizację innych funkcji. Korzystanie z wyświetlacza umożliwia przeglądanie różnorodnych informacji oraz dostęp do funkcji centrali telefonicznej.
Programowalne przyciski z czerwoną / zieloną lampką LED - użytkownicy linii wewnętrznych mogą dostosować swoje telefony, tak aby mogli szybko uzyskiwać dostęp do linii miejskich, linii wewnętrznych lub często używanych funkcji centrali PBX, takich jak przekierowanie połączeń (FWD), funkcja "Nie przeszkadzać" (DND) oraz konferencja. Każda lampka ma dwukolorową "diodę LED", która wyświetla status linii, status numeru wewnętrznego oraz inne związane z nimi informacje.
Lampka wiadomości / dzwonka (dwukolorowa) - lampka wiadomości / dzwonka świeci na zielono, informując o połączeniu przychodzącym oraz na czerwono, jeżeli została odebrana wiadomość.
Oszczędzający czas, łatwy w obsłudze przycisk nawigacyjny - intuicyjny w obsłudze przycisk nawigacyjny ułatwia użytkownikom linii wewnętrznych szybkie wybieranie i kontrolowanie różnorodnych funkcji lub ustawień, na przykład poziom głośności głośnika i dzwonka.
Wskaźnik poziomu jakości łączna (PING) - telefon posiada wbudowaną funkcję, która wyświetla status połączenia w sieci IP pomiędzy telefonem programowym IP i centralą PBX zapewniając użytkownikowi wizualną kontrolę jego jakości.
Nagrywanie rozmów - funkcja umożliwia nagrywanie rozmów bezpośrednio na komputerze PC (włączając w to stacje sieciowe), bez konieczności posiadania osobnej poczty głosowej. Pliki dźwiękowe mogą być przesyłane pocztą e-mail do współpracowników, którzy nie byli obecni podczas rozmowy. Funkcja ta może zostać również zastosowana w centrach obsługi (ang. Call Centre), gdzie istotne jest nagrywanie rozmów dla zapewnienia bezpieczeństwa lub w celach szkoleniowych.
Wybieranie numerów ze schowka - wystarczy po prostu skopiować numery telefonów z programu Microsoft Outlook, Excel lub innych oraz wkleić je do telefonu programowego IP, aby łatwo i szybko połączyć się z wybranymi abonentami.
Dane techniczne telefonu programowego IP SoftPhone KX-NCS8100
Wyświetlacz alfanumeryczny (LCD) |
6 linii x 24 znaki |
Przyciski programowalne z dwukolorowymi lampkami LED |
24 przyciski |
Przyciski bezpośredniego wyboru stacji (DSS) z lampką zajętości (BLF) |
24 przyciski |
Przyciski dostępu do funkcji dla wyświetlacza |
4 przyciski |
Regulacja głośności systemu głośno mówiącego |
12 poziomów |
Regulacja głośności słuchawki |
4 poziomy |
Regulacja głośności dzwonka |
4 poziomy |
Szybkie wybieranie stacji |
10 numerów |
Lampka wiadomości / dzwonka |
Tak |
Przekierowanie (FWD) / Funkcja "Nie przeszkadzać" (DND) |
Tak |
System głośnomówiący |
Tak |
Przycisk nawigacyjny |
Tak |
Powtarzanie ostatnio wybranego numeru (Redial) |
Tak |
Funkcja Flash / Recall |
Tak |
Zawieszenie połączenia |
Tak |
Automatyczne odbieranie połączenia (Auto Answer) |
Tak |
Wyciszanie połączenia (Mute) |
Tak |
Przycisk Auto Dial / Store |
Tak |
Przycisk Transfer |
Tak |
Przycisk Konferencja |
Tak |
Przycisk Wiadomości |
Tak |
Przycisk Intercom |
Tak |
Przycisk Pauzy |
Tak |
Opcje |
Tak |
Tryb kompaktowy |
Tak |
Wybieranie numeru ze schowka (wymaga licencji rozszerzonej) |
Tak |
Nagrywanie rozmów (wymaga licencji rozszerzonej) |
Tak |
Licencje telefonu IP SoftPhone KX-NCS8100
Telefon programowy IP SoftPhone KX-NCS8100 można uruchomić w trzech trybach w zależności od posiadanej licencji:
- Tryb testowy - Wszystkie funkcje dostępne przez 60 dni,
- Licencja podstawowa - Brak funkcjonalności nagrywania rozmów oraz wybierania numeru ze schowka,
- Licencja rozszerzona - Wszystkie funkcje są dostępne.
|
Tryb testowy |
Licencja podstawowa |
Licencja rozszerzona
|
Wszystkie dostępne funkcje |
TAK |
NIE |
NIE |
Opcje podstawowe |
NIE |
TAK |
NIE |
Opcje rozbudowane (Nagrywania rozmów oraz wybierania numeru ze schowka) |
NIE |
TAK |
TAK |