Zaawansowane rozwiązania obsługi wiadomości głosowych Panasonic
Głosowe podpowiedzi zapewniają przyjazny użytkownikowi interfejs służący uproszczeniu i zwiększeniu efektywności komunikacji biznesowej, dzięki sprawnemu kierowaniu połączeń od Klientów do właściwych działów lub pracowników. Co więcej, funkcja przechowywania wiadomości głosowych może zostać wykorzystana - do sprawnej obsługi połączeń podczas godzin szczytu - zwiększając ogólną wydajność i zapewniając lepszą obsługę Klientów.
Centrale telefoniczne Panasonic Pure-IP posiadają wbudowane wielokanałowe rozwiązania obsługi funkcji głosowych (MSG) oraz wielokanałowy system obsługi uproszczonych wiadomości głosowych (SVM).
W celu uzyskania maksymalnej elastyczności, moduły te mogą zostać skonfigurowane do pracy w trzech trybach:
- Tryb SVM - służący korzystaniu wyłącznie z funkcji poczty głosowej,
- Tryb MSG - umożliwia wykorzystanie funkcjonalności zapowiedzi wychodzących DISA. Tryb ten może także wspierać integrację linii wewnętrznych opartych na telefonach komórkowych, służącą wykorzystaniu telefonów komórkowych jako linii wewnętrznych centrali PBX,
- Tryb SVM + MSG - pozwala użytkownikom na uzyskanie jednocześnie usług uproszczonej obsługi wiadomości głosowych oraz funkcjonalności zapowiedzi DISA. Możliwe jest nawet wgranie z komputera PC wysokiej jakości plików dźwiękowych, które mogą być odtwarzane jako komunikaty OGM - służące różnorodnym zastosowaniom zapowiedzi wychodzących.
Systemy opcjonalnie można wyposażyć w moduły zapewniające dodatkowe możliwości nagrywania wiadomości i obsługi zapowiedzi wychodzących, pomagające uzyskać pewność, że połączenia od Klientów są kierowane właściwie i zawsze są prawidłowo odbierane lub obsługiwane.
Przedsiębiorstwa wymagające zaawansowanych funkcji obsługi wiadomości głosowych przekraczających możliwości dostępne dzięki wbudowanym lub opcjonalnym kartom ESVM, mogą rozszerzyć posiadany system o zewnętrzne rozwiązania obsługi wiadomości głosowych w oparciu o produkt Panasonic
KX-TVM50,
KX-TVM200 lub
KX-NCV200, zapewniając sobie rozbudowane możliwości zastosowania wiadomości głosowych oraz obsługi Klienta. Te opcjonalne zewnętrzne systemy przetwarzania głosu są po brzegi wypełnione wysokiej klasy funkcjami obsługi wiadomości głosowych i zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić przedsiębiorstwom obsługę każdego połączenia w uprzejmy i skuteczny sposób.
Do podstawowych funkcji wiadomości głosowych dostępnych w systemach Panasonic zaliczamy między innymi:
- Jedno lub wielomiejscowa centralna obsługa wiadomości głosowych,
- Zaawansowana usługa automatu zgłoszeniowego,
- Wielopoziomowy automat zgłoszeniowy z nagrywaniem zapowiedzi wychodzących,
- Zapowiadanie nazwy dzwoniącego,
- Kierowanie połączeń z głosowymi wskazówkami,
- Kolejkowanie wiadomości z głosowymi wskazówkami i informacjami,
- E-wiadomości (powiadamianie za pośrednictwem wiadomości e-mail z załącznikiem zawierającym wiadomość głosową),
- Usługa przeprowadzania wywiadu,
- Menu poczty głosowej dostępne na wyświetlaczu LCD telefonu systemowego ułatwiające jej obsługę,
- Przekazywanie zapisanych informacji ze skrzynki pocztowej do funkcji wiadomości głosowych,
- Powitania oparte na identyfikacji dzwoniącego Caller ID / CLIP,
- Monitorowanie połączeń z funkcją podsłuchiwania,
- Nagrywanie połączeń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Obsługa wakacyjna,
- Usługi poczty głosowej dla użytkowników oraz grup użytkowników,
- Zapowiedzi głosowe w wielu językach,
- Wykrywanie zakończenia połączenia linia miejska do linia miejska,
- Detekcja sygnału faksu z automatycznym kierowaniem na urządzenie faksowe lub grupę faksów,
- Obsługa symulacji linii wewnętrznych przez telefony komórkowe.
System zarządzania wiadomościami
Systemy zarządzania wiadomościami firmy Panasonic udostępniają wielojęzyczną i wydajną obsługę połączeń, zapewniając klientom obsługę i wsparcie, jakich oczekują. Dodatkową korzyścią płynącą z ich wykorzystania jest automatyczna obsługa wiadomości i możliwość monitorowania sytuacji firmy przez 24 godziny na dobę. Oczywiście przynosi to również wymierne oszczędności. Systemy zarządzania wiadomościami Panasonic oznaczają większą wygodę dla Ciebie i większe zadowolenie Twoich klientów.
Scentralizowany system poczty głosowej
Zasoby poczty głosowej mogą być udostępniane w całej sieci. Zapewnia to scentralizowany dostęp do skrzynek pocztowych, powiadamianie o wiadomościach oczekujących, bezpośredni dostęp do skrzynek pocztowych oraz udostępnia funkcję automatu zgłoszeniowego.
Dodatkowo systemy przetwarzania głosu Panasonic potrafią automatycznie kierować ruchem telefonicznym według zdefiniowanych wcześniej parametrów. Dzięki temu mamy możliwość stworzenia scentralizowanego systemu poczty głosowej, który przykładowo może kierować połczenia telefoniczne do konkretnych agentów według odpowiedniego planu numeracyjnego z wyznaczonego regionu lub województwa.
Asystent poczty głosowej
Asystent poczty głosowej zapewnia funkcjonalność jednolitej obsługi wiadomości, udostępniając użytkownikom dostęp do pozostawionych dla nich wiadomości głosowych w dowolnej kolejności. Przedsiębiorstwa wykorzystujące opcjonalny zaawansowany system przetwarzania głosu Panasonic KX-TVM mogą umożliwić użytkownikom
Communication Assistant wizualne zarządzanie ich skrzynkami głosowymi za pomocą oprogramowania Asystenta poczty głosowej. Można uruchomić go bezpośrednio z poziomu Communication Assistant, klikając ikonę "Wiadomości".
Korzystając z Asystenta Poczty Głosowej, użytkownik jest w stanie:
- Wizualnie przeglądać swoje wiadomości głosowe w postaci listy,
- Przeskakiwać do przodu lub do tyłu przez 4-sekundowe fragmenty wiadomości,
- Zmieniać szybkość odtwarzania wiadomości,
- Wstrzymywać i wznawiać odtwarzanie wiadomości,
- Usuwać wiadomości,
- Zmieniać ustawienia skrzynki pocztowej,
- Eksportować wiadomości do komputera PC (w postaci plików .wav),
- Przesyłać wiadomości za pośrednictwem poczty e-mail,
- Oddzwaniać do osoby, która zostawiła wiadomość.
E-wiadomość
Pocztę głosową można tak skonfigurować, aby pocztą elektroniczną wysyłała powiadomienie o otrzymaniu nowych wiadomości. Następnie można zdalnie zalogować się do swojej skrzynki pocztowej i odsłuchać te wiadomości. Można również zaprogramować pocztę głosową, aby wysłała nowe wiadomości jako załącznik e-mail w formie pliku w formacie .WAV, który można odsłuchać nawet bez odbierania telefonu! Łatwo jest również przekierować otrzymane nagrania pocztą elektroniczną do współpracowników i zachować kopię zapasową na dysku swojego komputera. Dzwonienie do biura, aby sprawdzić swoją skrzynkę pocztową, staje się wreszcie reliktem przeszłości.
Personalizacja usług
Korzystając z personalizacji usług można udostępnić dzwoniącym 1-cyfrowy dostęp do wydziałowych linii wewnętrznych, specjalnych zapowiedzi i innych informacji. Dzwoniący najpierw słyszy opcje pierwszego menu spersonalizowanej usługi, a następnie wybiera jedną z dostępnych opcji.
Menu poczty głosowej na wyświetlaczu aparatu systemowego
Aby ułatwić obsługę, na wyświetlaczu telefonu systemowego może pojawić się menu poczty głosowej i liczba otrzymanych nowych wiadomości. Użytkownik może odebrać wiadomość lub uzyskać o niej określone informacje.
Monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCS)
Po uaktywnieniu trybu "monitorowania nagrywanej wiadomości" można podsłuchiwać aktualnie nagrywane wiadomości i decydować czy odebrać połączenie, czy nie. Ta przydatna funkcja jest podobna do posiadania aparatu zgłoszeniowego bezpośrednio na swoim biurku.
Dwukierunkowe nagrywanie rozmów
Ta funkcja pozwala użytkownikowi telefonu wewnętrznego na rejestrowanie rozmowy w skrzynce pocztowej poprzez proste naciśnięcie przycisku funkcji nagrywania dwukierunkowego. Odmianą tej funkcji jest przekazywanie dwukierunkowe, które umożliwia użytkownikowi telefonu wewnętrznego nagrywanie rozmów w skrzynce pocztowej innego abonenta. Jest to doskonałe rozwiązanie dla firm, w których recepcjonistki muszą osobiście nagrywać wiadomości od osób dzwoniących.