Profesjonalne funkcje bilingowe i hotelowe Panasonic
Dla firm działających w branży hotelowej systemy oparte na centralach Panasonic są doskonałym narzędziem poprawy wydajności i obsługi Klientów. Systemy te posiadają wbudowane różnorodne funkcje hotelowe, między innymi takie jak:
- Zameldowanie / wymeldowanie,
- Programowe budzenie / kasowanie / potwierdzenie / alarm,
- Informowanie o statusie pokoju,
- Obsługa lampki wiadomości oczekującej na telefonach umieszczonych w pokojach hotelowych,
- Indywidualne rozliczanie połączeń telefonicznych,
- Wyznaczanie budżetu i zarządzanie limitem połączeń telefonicznych,
- Zdalne zarządzanie funkcjami telefonu,
- Ustawianie / kasowanie nazwy dla numeru wewnętrznego,
- Integracja z zewnętrznymi aplikacjami hotelowymi.
Wykorzystanie hotelowego interfejsu Panasonic PMS (Property
Management Software; moduły KX-A291/KX-A292/KX-A293) umożliwia łączenie się z działającym na komputerze oprogramowaniem do zarządzania hotelem, w celu zapewnienia wydajnej współpracy z większością dostępnego oprogramowania hotelowego.
Funkcjonalność systemów Panasonic pozwala również na zaawansowaną integrację z dodatkowymi rozwiązaniami w oparciu o produkty firmy na przykład Control4 Suite System lub DuVoice. Integrując wówczas centralę Panasonic z systemem Control4 Suite System, gdy Klient wymelduje się z pokoju, system automatycznie wyśle informację o wyłączeniu wszystkich świateł i ogrzewania w pokoju z którego nastąpiło wymeldowanie. Taka integracja przyczynia się do oszczędności kosztów i czasu personelu hotelowego.
Możliwość integracji interfejsu hotelowego Panasonic z innymi produktami umożliwia korzystanie z funkcji zwiększających wydajność i zapewnienia lepszą obsługę Klientów.
System płatność i podsumowania pobytu w hotelu
Centrale telefoniczne Panasonic posiadają również zintegrowane funkcje dla płatności i podsumowania pobytu Klientów w hotelu. Dzięki tej funkcjonalności obsługa hotelowa może w szybki i prosty sposób przygotować i wydrukować pełny rachunek za pobyt w hotelu jednocześnie z personalizacją ustawień i wyboru języka dla drukowanego rachunku.
Personel hotelu ma również możliwość wyświetlenia szczegółowych informacji dotyczących pobytu Klienta na wyświetlaczu aparatu systemowego. Pozwoli to na łatwe uwzględnienie dodatkowych opłat do bieżącego rachunku za korzystanie z mini baru, obsługi pokojowej, opłaty parkingowej, ustalenie podatku bądź innych dowolnych opłat zdefiniowanych przez hotel.
Wszelkie opłaty wraz z rejestrem połączeń telefonicznych i ogólnym podsumowaniem uwzględnione są na końcowym rachunku.
Aplikacja taryfikacji połączeń telefonicznych Panasonic CA Call Accounting
Systemy Panasonic posiadają również aplikację do taryfikacji połączeń telefonicznych. Aplikacja CA Call Accounting to doskonałe narzędzie zawierające szereg funkcji, które w łatwy i prosty sposób pozwolą na pełną kontrolę wszystkich połączeń telefonicznych z i do centrali telefonicznej. Dodatkowo intuicyjny interfejs sprawia, że aplikacja jest prosta i wygodna w obsłudze.
Aplikacja taryfikacyjna obsługuje komunikację zarówno poprzez port RS-232 jak i port LAN. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mamy możliwość gromadzenia danych o połączeniach telefonicznych z kilku central Panasonic na raz.
Aplikacja taryfikacji połączeń telefonicznych posiada między innymi następujące funkcje:
- Prosty i wygodny interfejs dostępny przez przeglądarkę internetową z możliwością zdalnego dostępu oraz indywidualnego logowania dla różnych użytkowników,
- Informacja o połączeniach telefonicznych przychodzących odebranych i nieodebranych oraz o połączeniach wychodzących,
- Informacja o numerze dzwoniącym i numerze wybieranym wraz z prezentacją nazwy,
- Informacja o dostępie do linii miejskiej,
- Czas trwania połączenia z uwzględnieniem dokładnej daty i godziny,
- Informacja o czasie zwłoki na odebranie połączenia dla konkretnego numeru wewnętrznego, grupy itp.,
- Gromadzenie dodatkowych informacji o funkcjach centrali (alarmy, funkcje hotelowe, funkcje Call Centre, itd.),
- Podsumowanie i przegląd raportów za wybrany okres czasu,
- Wykrywanie numerów alarmowych (lub innych dowolnych zdefiniowanych przez użytkownika) wraz z informacją na ekranie komputera o ich wybraniu,
- Drukowanie zestawienia połączeń oraz raportów dla konkretnego numeru wewnętrznego lub grupy numerów wewnętrznych ze szczegółową listą połączeń,
- Wbudowana funkcja tworzenia kopii zapasowej,
- Dowolna interpretacja numeracji i stawek za połączenia telefoniczne,
- Tryb wakacyjny oraz różne tryby stawek w zależności od zdefiniowanego zakresu czasu dla połączeń telefonicznych.
Nasza firma jest Autoryzowanym Partnerem Handlowym Panasonic i Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic, dlatego zakupione w naszej firmie i instalowane przez nas centrale telefoniczne, dostarczane są wraz z aplikacją taryfikacyjną Panasonic CA Call Accounting. Dodatkowo zapewniamy instalację, szkolenie i pełne wdrożenie aplikacji taryfikacyjnej.