Zaawansowane rozwiązania biznesowe dla wszystkich przedsiębiorstw
Dla przedsiębiorstw osobiste kontakty z Klientami są znaczącym elementem, służącym osiągnięciu sukcesu. Bez wątpienia system telefoniczny jest sercem całej komunikacji - i to niezależnie od tego, czy ta komunikacja jest prowadzona za pośrednictwem technologii IP, tradycyjnej telefonii analogowej, czy też przy zastosowaniu technologii bezprzewodowej. Dla biznesu istotna jest jakość i niezawodność. Panasonic udostępnia aplikacje i rozwiązania, które zaspokoją wszystkie kluczowe wymagania przedsiębiorstw.
Dzięki modularności i podejściu służącemu usprawnianiu cyrkulacji Twojej komunikacji biznesowej, centrale telefoniczne Panasonic są idealnymi systemami komunikacyjnymi, gotowymi zaspokoić wiele Twoich współczesnych potrzeb wynikających z kontaktów biznesowych. Dzięki inteligentnemu trasowaniu połączeń oraz funkcjom centrum obsługi Klienta, w połączeniu ze zintegrowanymi aplikacjami zwiększającymi wydajność pracy przy biurku - systemy Panasonic pozwalają przedsiębiorstwom efektywnie uzyskiwać kontakt, obsługiwać i utrzymywać przy sobie Klientów. Nowe platformy są wypełnione funkcjami i aplikacjami, które mogą zwiększyć wydajność Twojej firmy.
Spośród ich zalet możemy szczególnie wyróżnić:
Usprawnij swoją działalność dzięki systemom Panasonic, które pozwolą na unifikację komunikacji - przygotowanej na wyzwania stawiane przez dynamiczną naturę współczesnej szybkiej, wielopłaszczyznowej komunikacji handlowej oraz ułatwiającej łączenie z Klientami wszystkich Twoich użytkowników, gdziekolwiek się oni znajdują.
Hotelarstwo
Rynek usług hotelarskich wymaga systemów komunikacji, które są elastyczne, ekonomiczne, oraz łatwe w użytkowaniu, zapewniają maksimum niezawodności i możliwości adaptacji do indywidualnych wymagań. Firmy z tego sektora oczekują także możliwości zarządzania systemem oraz integracji z komputerami PC umożliwiającej wystawianie rachunków gościom hotelowym. Centrale Panasonic
wyposażone są we wszystkie potrzebne funkcje i rozwiązania hotelowe.
Służba zdrowia
Aby istniała możliwość efektywnej i komfortowej pracy w otoczeniu medycznym, Panasonic oferuje platformę komunikacji, która idealnie przystosuje się do wymagań placówek medycznych.
Mobilna łączność bezprzewodowa DECT oraz 3G/GSM,
zaawansowana dystrybucja połączeń oraz
elastyczna integracja z komputerami (CTI) - to potrzeby, które efektywnie zaspokajają urządzenia Panasonic, umożliwiając również łatwą integrację z technologiami ratowania życia.
Opieka zdrowotna
Aby spełnić wymagania personelu, systemy telekomunikacyjne w zakładach opieki oraz domach spokojnej starości muszą reprezentować wysoki poziom niezawodności. Centrale Panasonic spełniają te wymagania, a także oferują rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb, które można poddać integracji z systemami komputerowymi w celu wsparcia narzędzi administracyjnych oraz systemów połączeń ratunkowych. Inwestycja w nie gwarantuje bezpieczeństwo dzięki elastycznej, zaawansowanej technologii.
Obsługa Klienta
Wszyscy chcą zapewniać swoim klientom możliwie najlepszą obsługę. Ale jeśli nawet dziś ich wszystkie potrzeby są spełniane, to co przyniesie przyszłość? Platformy komunikacyjne Panasonic
oferują rozwiązania zorientowane na świadczenie usług, które mogą być rozbudowywane w celu zaspokajania potrzeb klientów na równie wysokim poziomie zarówno obecnie, jak i w przyszłości.
Budownictwo
Szybkość i elastyczność są podstawowym sposobem prowadzenia działalności w sektorze budowlanym, a centrale Panasonic są w stanie szybko adaptować się do zmieniających się wymagań prowadzonego biznesu. Jeśli istnieje potrzeba udostępnienia możliwości prowadzenia konferencji lub
obsługi telefonów bezprzewodowych, centrale Panasonic zapewniają wszystkie rozwiązania niezbędne dla dotrzymania kroku wymaganiom rynkowym przy jednoczesnej łatwości konfiguracji nowych urządzeń i aplikacji. Użytkownicy mogą być dumni z posiadania systemu Panasonic.
Logistyka
Logistyka wymaga płynnego i niezawodnego przepływu informacji. Centrale Panasonic zapewniają rozwiązania łączące
najlepsze cechy bezprzewodowych telefonów DECT i telefonów komórkowych zintegrowane z rozwiązaniami CRM, pomagając zachować stałą łączność z pracownikami za pomocą
aplikacji prezentujących ich dostępność na bieżąco. Dzięki tym zaawansowanym rozwiązaniom biznesowym można zdystansować konkurencję i utrzymać stały kontakt ze zmieniającymi się wymaganiami prowadzenia działalności.
Przedsiębiorstwa produkcyjne
Do istotnych kryteriów, które musi spełniać system telekomunikacyjny, należą duża elastyczność,
ekonomiczność oraz maksymalna niezawodność, a także możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb. Centrale Panasonic spełniają w tym miejscu swoją rolę, tak jakby specjalnie były projektowane z myślą o fabrykach i działach produkcyjnych. Dzięki ultranowoczesnej konstrukcji oraz przygotowanym na rozwijające się potrzeby rozwiązaniom, można doświadczyć nowego wymiaru wydajnej komunikacji.
Handel
Pozostawanie w kontakcie ze współpracownikami i Klientami jest codziennym wyzwaniem dla przedsiębiorstw zaangażowanych w sprzedaż produktów i usług. Centrale Panasonic udostępniają zaawansowane rozwiązania spełniające te wymagania. Począwszy od
zintegrowanej poczty głosowej, obsługi połączeń konferencyjnych do prezentacji informacji w czasie rzeczywistym - te i wiele innych funkcji zapewniają tylko i wyłącznie systemy Panasonic, co przyczynia się do osiągnięcia najlepszych rezultatów komunikacji.
Kancelarie prawnicze
Profesjonalna komunikacja we właściwym czasie jest podstawowym elementem prowadzenia działalności w sektorze prawnym. Centrale Panasonic zapewniają rozwiązania spełniające te wymagania dzięki realizacji połączeń konferencyjnych,
obsłudze pracowników mobilnych i
zaawansowanym aplikacjom służącym do integracji ze środowiskiem Twojego biura.