Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
21 Listopad, 2024
System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

  • 4-kanałowa i 8-kanałowa stacja bazowa DECT IP z sygnalizacją SIP
  • Wbudowany serwer oraz interfejs do obsługi systemu DECT
  • Brak wymaganego dodatkowego sprzętu lub serwera - zinegrowane rozwiązania
  • Obsługa konferencji sieciowych oraz szerokopasmowego dźwięku Audio HD
  • Szyfrowanie połączeń DECT oraz obsługa roamingu i "Hang Over"
  • Obsługa do 256 słuchawek DECT i 128 stacji bazowych
  • Współpraca z słuchawkami DECT SIP KX-UDT111, KX-UDT121 oraz KX-UDT131

1
2
3
4
5
6
7
8

Oprogramowanie Communication Assistant - pakiet aplikacji zwiększających efektywność pracy

Opracowany przez Panasonic, dla zapewnienia poprawy wydajności, pakiet oprogramowania Communication Assistant jest wyjątkowo intuicyjną aplikacją działającą na komputerach PC, integrującą rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij" (ang. point and click). Łączy on w sobie wizualizację operacji na ekranie, dyspozycyjność, integrację z Microsoft Outlook oraz popularnymi narzędziami biurowymi typu CRM wykorzystującymi TAPI, a także różnorodnymi narzędziami pracy zespołowej, co dla użytkowników telefonii biznesowej oznacza uproszczenie i poprawę jakości komunikacji w czasie rzeczywistym.

Zaprojektowane pod kątem łatwej instalacji i konserwacji - Communication Assistant może być wdrażany bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera - co czyni go idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących ograniczonymi możliwościami działów IT.

Zunifikowana komunikacja z wykorzystaniem aplikacji Panasonic Communication Assistant


Aplikacja Communication Assistant w połączeniu z platformą telekomunikacyjną KX-NCP oraz serią cyfrowych central Pure-IP KX-TDE umożliwia przedsiębiorstwom zaimplementowanie kompleksowej komunikacji - zwiększając wydajność ich biznesu.


Communication Assistant - Asystent Poczty Głosowej

Asystent Poczty Głosowej udostępnia zunifikowaną funkcjonalność poczty głosowej, umożliwiając użytkownikom dostęp i możliwość odtwarzania, w odpowiadającej im kolejności, wszelkich pozostawionych dla nich wiadomości głosowych.

Przedsiębiorstwa korzystające z opcjonalnego zaawansowanego rozwiązania poczty głosowej - systemu KX-TVM - mogą za pomocą Asystenta Poczty Głosowe umożliwić użytkownikom aplikacji Communication Assistant wizualne zarządzanie ich wiadomościami głosowymi. Asystent Poczty Głosowej może być uruchamiany bezpośrednio z poziomu aplikacji Communication Assistant za pośrednictwem ikony wiadomości. Korzystając z Asystenta Poczty Głosowej, użytkownik jest między innymi w stanie:
Communication Assistant Asystent Poczty Głosowej



Telefon programowy dla aplikacji Communication Assistant

Moduł telefonu programowego Panasonic IP KX-NCS8100, zawarty w stworzonym przez Panasonic oprogramowaniu Communication Asistant, umożliwia mobilnym pracownikom, handlowcom, personelowi pomocniczemu oraz każdemu innemu użytkownikowi intensywnie korzystającemu z komputera, korzystanie z funkcji telefonu IP. Dzięki niemu mogą w dowolnym miejscu i o dowolnej porze uzyskać dostęp do funkcji kompleksowej komunikacji. W celu uzyskania możliwości korzystania z telefonu programowego IP, użytkownik potrzebuje po prostu podłączyć się do korporacyjnej sieci IP za pośrednictwem bezpiecznie zarządzanego łącza szerokopasmowego. Wszyscy pracownicy mogą być centralnie podłączeni do korporacyjnej platformy telekomunikacyjnej KX-NCP oraz serią cyfrowych central Pure-IP KX-TDE - co zapewnia zwiększoną wydajność pracy biurowej, opartą na wysoko efektywnej kosztowo komunikacji VoIP.

IP SoftPhone KX-NCS8100


Integracja z aplikacją Microsoft Outlook
Asystent komunikacji w niezauważalny sposób integruje się z programem Microsoft Outlook, umożliwiając użytkownikom wygodne dzwonienie pod numery telefoniczne pobierane z kontaktów oraz otrzymywanie powiadomień o połączeniach przychodzących, w postaci pojawiających się okienek z komunikatami.

Konsola PC
Oprogramowanie Konsola PC stanowi wsparcie dla operatorów firmowego systemu telefonicznego jako użyteczne narzędzie usprawniające efektywność obsługi połączeń, oraz jakość obsługi klienta. Konsola PC wyświetla informacje dotyczące dzwoniącego na ekranie komputera, jeszcze zanim operator odbierze połączenie. Ułatwia mu to określanie priorytetu obsługi każdego połączenia, dzięki czemu ważni klienci nigdy nie muszą długo czekać. Operatorzy mogą szybko sprawdzić, które linie wewnętrzne są zajęte, a które wolne i przekazać na nie oczekujące połączenia. Mogą również uzyskać dostęp do rozbudowanych funkcji, za pomocą prostych operacji typu "przeciągnij i puść" (ang. drag-and-drop) oraz "wskaż i kliknij" (ang. point-and-click).

Integracja z aplikacjami biznesowymi
Serwer telekomunikacyjny KX-NCP oraz seria cyfrowych central Pure-IP KX-TDE, obsługują funkcje integracji telefonii z komputerem (CTI) (ang. Computer Telephony Integration), umożliwiając synchroniczną współpracę urządzeń telefonicznych i komputerów w celu uzyskania wartościowych narzędzi użytkowych działających na komputerach PC.

System wspiera opartą na technologii IP integrację CTI za pośrednictwem dwóch uznanych standardów przemysłowych:

1. Interfejsu programowania aplikacji telefonicznych (ang. Telephony Application Programming Interface - TAPI), oraz
2. Komputerowego wsparcia dla aplikacji telekomunikacyjnych (ang. Computer Supported Telecommunications Applications - CSTA).

Wykorzystując interfejsy TAPI oraz CSTA, dla zwiększenia potencjału komunikacji biznesowej, przedsiębiorstwa mogą wdrożyć dostępne na rynku wiodące aplikacje innych firm, w celu uzyskania zestawu aplikacji pokrywających wszystkie wymagania danego rodzaju działalności.


Główne zalety aplikacji Communication Assistant


Oprogramowanie Communication Assistant może być wykorzystane zarówno przy pomocy zewnętrznego serwera jak i poprzez wbudowaną funkcjonalność platformy telekomunikacyjnej. Dzięki temu, rozwiązanie może służyć zarówno małym jak i średnim firmom, udostępniając odpowiednią funkcjonalność do potrzeb każdego przedsiębiorstwa.

W zależności od potrzeb oraz wymaganych funkcjonalności, oprogramowanie jest dostępne w czterech trybach:

Communication Assistant Basic-Express
Telefonia typu "wskaż i kliknij", z obsługą integracji Microsoft Outlook. Idealna dla użytkownika, który potrzebuje zaawansowanego i zintegrowanego oprogramowania ułatwiającego komunikację w biurze.

Communication Assistant Pro
Intuicyjna telefonia typu "wskaż i kliknij" - w pełni funkcjonalna z integracją MS Outlook oraz informacją o obecności w czasie rzeczywistym. Idealna dla profesjonalistów wymagających informacji o dostępności współpracowników w czasie rzeczywistym.

Communication Assistant Supervisor Dla zarządzających, w celu ułatwienia monitorowania aktywności telefonicznej grup pracowników. Idealna dla liderów zespołów i menadżerów pracujących w działach obsługi Klienta i niewielkich Call Center.

Dodatkowe cechy:
Communication Assistant Supervisor


Communication Assistant Operator Console
Aplikacja przeznaczona dla osób odpowiedzialnych za nadzór połączeń telefonicznych w firmie, hotelach lub Call Center. Prosta i wygodna funkcjonalność pozwalająca na sprawną obsługę wszystkich połączeń telefonicznych, z dostępem do listy zaparkowanych połączeń oraz monitoringiem zajętości linii miejskich.

Dodatkowe cechy:
Communication Assistant Operator Console



Integracja kamery sieciowej z Communication Assistant

Oprogramowanie Communication Assistant umożliwia integrację kamer sieciowych Panasonic, umożliwiając tym samym użytkownikom odbieranie połączeń domofonowych i otwieranie drzwi po sprawdzeniu obrazu z kamery sieciowej na ekranie komputera.

Communication Assistant Integracja kamer IP



Wideokonferencje z nagrywaniem rozmów

Oprogramowanie Communication Assistant umożliwia również zestawienie wideokonferencji wraz z funkcjonalnością jej nagrania. Zaawansowane wideokonferenecje przyczyniają się do oszczędności czasu i pieniędzy na podróż.

Communication Assistant - wideokonferencja

Przykładowy schemat wykorzystania aplikacji Communication Assistant, telefonu konferencyjnego KX-NT700 oraz kamery IP do zestawienia wideokonferencji:

Communication Assistant - schemat połączenia wideokonferencji



Wsparcie dla środowiska Thin Client

Oprócz systemu Microsoft Windows, aplikacja Communication Assistant może być wykorzystywana w środowisku Thin Client. Oznacza to, że firmy mogą wdrożyć aplikację Communication Assistant, która wspierana jest przez Microsoft Terminal Services i Citrix XenApp.


Tabela porównawcza wersji aplikacji Communication Assistant


CA Basic-Express CA Pro CA Supervisor CA Operator Console
Informacja o obecności
(status użytkownika)
TAK
(Na żądanie,
kliknij i pokaż)
TAK
(na bieżąco)
TAK
(na bieżąco)
TAK
(na bieżąco)
Historia połączeń 10 1024 1024 1024
Liczba kontaktów 10 2000 2000 2000
Funkcja Czat TAK TAK TAK TAK
Integracja z pocztą głosową TAK TAK TAK TAK
Integracja z CRM poprzez pasek narzędziowy Microsoft Outlook TAK TAK TAK TAK
Integracja z korporacyjnym LDAP TAK TAK TAK TAK
Integracja z telefonem IP
Panasonic SoftPhone KX-NCS8100
TAK TAK TAK TAK
Możliwość personalizacji przycisków funkcyjnych NIE TAK TAK TAK
Elastyczna obsługa połączeń
(Ekran połączeń aktywnych)
NIE NIE NIE TAK
Lista połączeń zaparkowanych
(Ekran połączeń zaparkowanych)
NIE NIE NIE TAK
Monitor zajętości linii miejskich
(Ekran grupy linii miejskich)
NIE NIE NIE TAK
Zdalna zmiana ustawień dla aparatów wewnętrznych NIE NIE NIE TAK
Przysłuchiwanie się połączeniu telefonicznym NIE NIE TAK NIE
Przejęcie połączenia NIE NIE TAK NIE
Logowanie do grupy ICD NIE TAK TAK TAK
Funkcje zarządcy grupy ICD
(Zdalne logowanie / wylogowanie członków grupy ICD, Monitor połączeń)
NIE NIE TAK NIE
Funkcje sieciowe NIE TAK TAK TAK
Maksymalna liczba użytkowników 240 240 4 128
Licencje wbudowane
w centrali

(licencje darmowe)
KX-NCP500

KX-NCP500X
KX-NCP500V

KX-NCP1000
5 użytkowników
(bez limitu czasowego)
2 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
- -
KX-TDE100

KX-TDE200
10 użytkowników
(bez limitu czasowego)
4 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
- -
KX-TDE600 20 użytkowników
(bez limitu czasowego)
8 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
- -
KX-NS500 wszyscy użytkownicy
(bez limitu czasowego)
128 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
1 użytkownik
(tryb testowy,
60 dniowy)
1 użytkownik
(tryb testowy,
60 dniowy)
KX-NS1000 wszyscy użytkownicy
(bez limitu czasowego)
128 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
1 użytkownik
(tryb testowy,
60 dniowy)
1 użytkownik
(tryb testowy,
60 dniowy)
Licencje odpłatne
(stanowiska)
1 użytkownik KX-NCS2101 KX-NCS2201 KX-NCS2401 KX-NCS2301
5 użytkowników KX-NCS2105 KX-NCS2205 - -
10 użytkowników KX-NCS2110 KX-NCS2210 - -
40 użytkowników KX-NCS2140 KX-NCS2240 - -
128 użytkowników KX-NCS2149 KX-NCS2249 - -
Licencje odpłatne
(funkcje sieciowe)
1 użytkownik - KX-NCS2901
5 użytkowników - KX-NCS2905
10 użytkowników - KX-NCS2910
40 użytkowników - KX-NCS2940
128 użytkowników - KX-NCS2949
Pozostałe licencje ThinClient KX-NCS2010
CSTA Multiplexer KX-NCS2020


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.