Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
10 Grudzień, 2024

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Cyfrowa centrala telefoniczna Pure IP-PBX Panasonic KX-TDE100

KX-TDE100
« poprzednie   Zdjęcie 1 z 2   następne »


 
Najważniejsze cechy KX-TDE100:
  • Obsługa do 256 numerów wewnętrznych
  • Obsługa do 128 telefonów SIP
  • Obsługa do 64 wewnętrznych aparatów IP
  • Możliwość zalogowania do 128 słuchawek w systemie DECT
  • Wbudowany serwer Communication Assistant z aktywną licencją na 10 stanowisk
  • Wbudowana poczta głosowa (SVM)
  • Wbudowane rozwiązanie Call Center i wiadomości głosowych
  • Łatwa integracja z aplikacjami sieciowymi
  • Hot Desking (mobilność terminali)
  • Różnorodność rozwiązań telefonii IP
  • Integracja z komputerem i mobilność bezprzewodowa
  • Obsługa telefonów analogowych, cyfrowych, telefonów IP oraz SIP
  • Współdziałanie połączeń analogowych, cyfrowych i IP

Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic KX-TDE100, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Potwierdzenie naszych umiejętności

Firma ULTRAPHON jest Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic seria KX-TDA, seria KX-TDE oraz seria KX-NCP     Firma ULTRAPHON jest certyfikowanym sprzedawcą produktów telekomunikacyjnych Panasonic
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




Centrale telefoniczne Pure-IP KX-TDE100 oraz KX-TDE200 są odpowiedzią na trendy rynkowe w telefonii IP, które zapewniają niskie koszty, łatwą instalację i zarządzanie, oraz przenośność terminali. System współpracuje z siecią analogową PSTN, cyfrową ISDN oraz z siecią IP, będąc idealnym rozwiązaniem dla Klientów planujących w niedalekiej przyszłości korzystanie z rozwiązań VoIP.

Systemy TDE to konwergentne systemy Pure-IP zaprojektowane z myślą zarówno o teraźniejszości, jak również o przyszłości. Wspierają działalność firmy tak, aby wyjść naprzeciw jej potrzebom, oferując mobilność, sieciowe aplikacje oraz spójną infrastrukturę, które umożliwiają komunikację pomiędzy użytkownikami, bez względu na miejsce ich pobytu. Płynna migracja do przodu to klucz dla Klientów wkraczających w konwergentne rozwiązania. Systemy KX-TDA100/200 mogą być w prosty sposób modyfikowane tak, aby można było łatwo czerpać z nowo oferowanych korzyści. Zarządzanie pojedynczym lub złożonym systemem z dowolnej lokalizacji obniża koszty i zwiększa wydajność firmy. Teraz kiedy zasady się zmieniły, możesz uzyskać przewagę nad innymi.


Współpraca w pełni opartych na technologii IP central PBX z tradycyjnymi liniami telefonicznymi

Współczesne biuro przechodzi od tradycyjnych systemów telefonicznych do tańszych, elastycznych systemów IP, które wykorzystują wszystkie zalety błyskawicznie rozwijających się aplikacji IP oraz zjawiska globalizacji. Centrale KX-TDE100 i KX-TDE200 mogą zostać użyte do zbudowania systemu telekomunikacyjnego w pełni opartego na technologii IP, co czyni go doskonale dopasowanym do obowiązujących trendów. KX-TDE100 i KX-TDE200 wyposażone są standardowo w nowe funkcje IP, które zwiększają wydajność i obniżają koszty połączeń. Posiadają one także wygodne i bardzo efektywne cechy, takie jak obsługa telefonów bezprzewodowych, poczta głosowa oraz funkcje telefonicznego biura obsługi. Dla przedsiębiorstw planujących przejście do systemu całkowicie opartego na technologii IP, systemy IP-PBX Panasonic udostępniają skalowalną, łatwą do wykorzystania platformę, która dostosowuje się w szerokim zakresie do potrzeb biznesowych, umożliwiając rozbudowę w przyszłości. Dodatkowo modele te obsługują także tradycyjne linie telefoniczne, takie jak linie analogowe oraz ISDN, co pozwala na zintegrowanie systemów IP z konwencjonalnymi systemami telekomunikacyjnymi. Jednorazowe przejście od istniejących tradycyjnych linii telefonicznych do systemu w pełni opartego na technologii IP może być trudne, ze względu na otoczenie biurowe, oraz na ograniczenia dostępnych środków i czasu. Centrale KX-TDE100 oraz KX-TDE200 elastycznie dopasowują się do potrzeb. Nowy system można łatwo skonstruować dzięki wymianie płyty głównej w centrali istniejącego systemu TDA. Pozwala to użytkownikom KX-TDA100 oraz KX-TDA200 na optymalne zaspokojenie potrzeb firm, które pragną płynnie przejść do korzystania z technologii IP przy zachowaniu możliwości korzystania z istniejącej sieci telekomunikacyjnej.

Najnowsze centrale Pure-IP Panasonic, które jednocześnie zostały przystosowane do współpracy z siecią analogową (PSTN) i cyfrową (ISDN), niosą za sobą dodatkowe korzyści:

Redukcja kosztów połączeń poprzez wykorzystanie do transmisji głosu i danych infrastruktury internetowej oraz telefonicznej - dzięki centralom marki Panasonic możliwe jest pełne wykorzystanie jego możliwości przy jednoczesnym obniżeniu kosztów rozmów telefonicznych. Poza ryczałtową opłatą za Internet użytkownik nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z łączeniem rozmów. Centrale Pure-IP KX-TDE100 oraz KX-TDE200 są kompatybilne z telefonami systemowymi Panasonic ostatnich generacji, dzięki czemu w wielu przypadkach nie ma potrzeby zakupu nowych aparatów co znacznie redukuje koszty.

Mobilność i elastyczność - w sytuacji, gdy użytkownik znajduje się poza biurem aplikacja IP Softphone zainstalowana na przenośnym komputerze pozwala mu na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności telefonu systemowego. Wystarczą internetowe słuchawki oraz dostęp do sieci www. W ten sposób umożliwia się pracę w domu (np. w ramach programów typu (Work@home) lub podczas podróży służbowych przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów. W przypadku pracy w biurze funkcja Hot Desking umożliwia pracę ze "swoim" numerem telefonu z dowolnego aparatu - wystarczy wstukać odpowiedni kod. W efekcie do danego urządzenia wprowadzone zostaną wszystkie predefiniowane wcześniej ustawienia dotyczące użytkownika (np. osobisty spis telefonów, bardzo przydatny w pracy handlowców lub dziennikarzy).

Kompatybilność i współpraca - system Pure-IP zastosowany przez Panasonic jest kompatybilny z klasycznymi centralami cyfrowymi tej firmy z serii KX-TDA. Ich unikalna, modułowa konstrukcja pozwala na wymianę procesora na zgodny ze standardem IP. Tym samym koszty przestawienia firmy z centrali cyfrowej na Pure-IP są ograniczane do minimum.

Jeżeli firma używa klasycznej cyfrowej centrali telefonicznej serii z KX-TDA i chce dokonać migracji na system IP, istnieje możliwość wymiany procesora na zgodny ze standardem IP. Dzięki specyficznej konstrukcji centrali Panasonic pozwalającej na wymianę pojedynczego modułu koszty wdrożenia zostaną znacznie zredukowane. Warto zaznaczyć, że nowe centrale IP zostały zaprojektowane wraz z nową serią telefonów systemowych Panasonic, które cenione są za wysoką jakość wykonania, ergonomię oraz nowoczesne wzornictwo. Ulepszony wygląd przycisków i wskaźników, podwójna regulacja ułożenia telefonu i wyświetlacza LCD oraz najwyższa jakość dźwięku gwarantują niezwykłą funkcjonalność.


Główne funkcje systemów Panasonic KX-TDE100/TDE200

Pełna kompatybilność z protokołem IP
Umożliwia wykorzystanie linii miejskich IP (H.323) oraz linii miejskich SIP, telefonów systemowych IP, programowych telefonów IP oraz linii wewnętrznych SIP.

Wyjątkowa wszechstronność
W związku z tym, że KX-TDE100/TDE200 są kompatybilne z istniejącą infrastrukturą (linie analogowe/ISDN), są one idealne dla biur, które potrzebują wieloetapowej migracji do systemu IP.

Atrakcyjność systemu dla użytkowników central TDA
Funkcje central z najnowszej serii TDE mogą zostać zaimplementowane dzięki prostej wymianie karty IPCMPR.

Seria Panasonic TDE... Potęga rozbudowanych funkcji
Centrale Pure-IP serii KX-TDE są zaawansowanymi korporacyjnymi systemami komunikacji udostępniającymi funkcje oraz zalety telefonii IP za pośrednictwem lokalnych oraz szerokopasmowych sieci IP. Są one idealną platformą komunikacyjną pomagającą klientom zaspokajać wszystkie współczesne i przyszłe potrzeby komunikacji biznesowej, dzięki temu, że w pełni obejmują telefonię IP wzmocnioną przez najnowszą technologię SIP.

Połączenia z serwerem
Centrale TDE obsługują połączenia z poniższymi usługami serwerowymi, zapewniając zwiększoną wydajność oraz rejestrację:
  • Klient DHCP dla TDE,
  • Agent SNMP/Alarm,
  • Klient SNTP.


Usprawniona funkcja wędrującego numeru wewnętrznego (Hot Desking)
Możliwe jest korzystanie z dowolnej linii wewnętrznej przy zachowaniu osobistych ustawień. Jest to bardzo użyteczne, gdy:
  • Zmieniasz miejsce pracy,
  • Nie ma określonego biurka, z którego korzystasz.


Wbudowane funkcje uproszczonej poczty głosowej
Centrale KX-TDE są wyposażone w funkcje uproszczonej poczty głosowej. Pozwala to na korzystanie z prostego automatu zgłoszeniowego.

Bezprzewodowe rozwiązania w centralach serii TDE
Systemy telekomunikacyjne Panasonic umożliwiają komunikację bezprzewodową na znacznym obszarze dzięki wykorzystaniu wielu stacji bazowych, które zwiększają elastyczność i mobilność słuchawek bezprzewodowych. Dzięki wykorzystaniu bezprzewodowego portu XDP można zaprogramować telefon bezprzewodowy, tak aby miał ten sam numer wewnętrzny co inny telefon biurkowy, pozwalając na odbieranie połączeń, nawet gdy znajdujesz się daleko od niego. Dzięki temu zawsze jesteś dostępny, gotowy odebrać telefony od klientów i wykorzystać każdą nadarzającą się okazję do zawarcia transakcji.

Zalety integracji rozwiązań bezprzewodowych
  • Do 128 słuchawek bezprzewodowych może zostać podłączone do systemu,
  • Obsługa identyfikacji numeru i nazwy dzwoniącego,
  • Programowalne, różnorodne wzorce dzwonienia oraz tryb wibracyjny.


Technologia CTI Panasonic
Technologia CTI Panasonic łączy w sobie obsługę jednostanowiskową (przez port USB) oraz wielostanowiskową (przez sieć LAN) dla udostępnienia klientom unikalnych aplikacji Panasonic, takich jak Aplikacja PA/Serwer raportów ACD oraz inne dostosowane do potrzeb narzędzia programowe korzystające z interfejsów TAPI/CSTI. Podłączenie komputera do telefonu systemowego lub podłączenie serwera CTI do centrali PBX, umożliwia użytkownikom linii wewnętrznych wykorzystanie zalet tych funkcji dzięki wykorzystaniu danych zapisanych w komputerze lub na serwerze CTI. Funkcje, które są dostępne za pośrednictwem CTI, zależą od oprogramowania CTI zainstalowanego na komputerze.

1. Wykorzystanie USB - obsługa wewnętrzna
Komputer PC jest podłączony do cyfrowego telefonu systemowego przez wbudowany port USB, dzięki czemu możliwa jest kontrola pracy CTS.

2. Wykorzystanie sieci LAN - obsługa zewnętrzna
Serwer CTI jest podłączony do centrali PBX za pośrednictwem portu sieci LAN karty IPCMPR jako interfejs CTI. Umożliwia to monitorowanie pracy centrali PBX za pomocą serwera CTI.



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.