Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
8 Październik, 2024
System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

System telefoniczny Panasonic DECT oparty na protokole SIP

  • 4-kanałowa i 8-kanałowa stacja bazowa DECT IP z sygnalizacją SIP
  • Wbudowany serwer oraz interfejs do obsługi systemu DECT
  • Brak wymaganego dodatkowego sprzętu lub serwera - zinegrowane rozwiązania
  • Obsługa konferencji sieciowych oraz szerokopasmowego dźwięku Audio HD
  • Szyfrowanie połączeń DECT oraz obsługa roamingu i "Hang Over"
  • Obsługa do 256 słuchawek DECT i 128 stacji bazowych
  • Współpraca z słuchawkami DECT SIP KX-UDT111, KX-UDT121 oraz KX-UDT131

1
2
3
4
5
6
7
8

  • Telekomunikacja (komponenty sprzętowe i rozwiązania programowe)
  • Teleinformatyka (internet i technologia szerokopasmowa)
  • Systemy sieciowe (minimum kosztów, maksimum efektywności)
  • Informatyka (programowanie oraz przetwarzanie danych)
  • Opieka serwisowa (opieka serwisowa oraz naprawa sprzętu biurowego)

Telekomunikacja

Niezawodne działanie, intuicyjny i prosty dostęp do wielu usług oraz optymalizacja kosztów działania to oczekiwania każdego użytkownika systemu telekomunikacyjnego.

Poniżej znajdują się wszystkie rozwiązania i komponenty sprzętowe potrzebne do zapewnienia komunikacji telefonicznej. Wystarczy wybrać odpowiednią pozycje z poniższej listy bądź skorzystać z wyszukiwarki serwisowej aby dobrać właściwą pozycje.

Panasonic

Centrale telefoniczne i telefony systemowe

Telefony

Telefaksy

Telefony GSM

Systemy wideokonferencyjne

Akcesoria


Gigaset

Telefony

Telefony ISDN

Akcesoria


Inni producenci

General Electric

Alcatel


Ponadto zajmujemy się:


Doradztwem teleinformatycznym
Pakiet usług adresowanych dla firm, którym zależy na najkorzystniejszych rozwiązaniach z zakresu systemów komutacyjnych i ich integracji z systemami informatycznymi, a przede wszystkim na optymalizacji kosztów budowy oraz eksploatacji systemów.

Ogólną sprzedażą sprzętu telekomunikacyjnego
Dział handlowy firmy ULTRAPHON oferuje w sprzedaży detalicznej i hurtowej sprzęt telekomunikacyjny liczących się na polskim rynku firm telekomunikacyjnych, a w szczególności firmy Panasonic, Siemens, Alcatel oraz General Electric. W swojej ofercie posiadamy również bogaty zestaw akcesoriów.

W ramach oferty sprzętu telekomunikacyjnego pomagamy wybrać i zainstalować:
  • analogowe i cyfrowe centrale telefoniczne (jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem Central Telefonicznych Pansonic),
  • systemy bezprzewodowe oraz przewodowe ISDN, telefony, faksy, itp. (jesteśmy Autoryzowanym Punktem Sprzedaży Panasonic),
  • inny sprzęt biurowy.
Pozostały sprzęt firmy Panasonic (taki jak: telewizory, kino domowe, projektory, aparaty fotograficzne, kamery, itp.) dostępne są na indywidualne zamówienie Klienta.

Zaawansowane systemy telekonferencyjne i wideokonferencyjne

Systemy wideokonferencyjne Panasonic, oprócz funkcjonalności i wysokiej jakości przekazywanego obrazu, umożliwiają komunikację we wcześniej niespotykany prosty sposób.

Dzięki wykorzystaniu zestawu telekonferencyjnego Panasonic KX-NT700 wraz z aplikacją Panasonic Communication Assistant, mamy możliwość zestawienia prostych wideokonferencji z funkcjonalnością udostępniania informacji dla tablic samokopiujących oraz współdzielenie ekranu komputera po obydwu stronach.

Dla firm wymagających bardziej zaawansowanych rozwiązań w wielu rozproszonych miejscach, proponujemy system wideokonferencyjny w oparciu o urządzenie Panasonic High Definition KX-VC500 pozwalające wyświetlić obraz w wysokiej jakości Full HD. Zaawansowane funkcje zestawu wideokonferencyjnego, pozwalają uzyskać wysoką jakość obrazu i dźwięku, zaś unikalne rozwiązania wideokonferencyjne Panasonic zapewniają płynną, naturalną i interaktywną komunikację, dającą wrażenie przebywania w tym samym pomieszczeniu.

Najnowocześniejsze technologie wysokiej jakości obrazu Panasonic dostarczają prawdziwie olśniewające obrazy dla płynnej komunikacji, przyczyniając się do oszczędności czasu i pieniędzy na podróż.

Systemy przetwarzania głosu i rejestracji rozmów

Zaawansowane rozwiązania obsługi wiadomości głosowych zapewniają zwiększenie elastyczności obsługi połączeń. Głosowe podpowiedzi zapewniają przyjazny użytkownikowi interfejs służący uproszczeniu i zwiększeniu efektywności komunikacji biznesowej, dzięki sprawnemu kierowaniu połączeń od Klientów do właściwych działów lub pracowników. Co więcej, funkcja przechowywania wiadomości głosowych może zostać wykorzystana do sprawnej obsługi połączeń podczas godzin szczytu - zwiększając ogólną wydajność i zapewniając lepszą obsługę Klientów.

Przedsiębiorstwa wymagające zaawansowanych funkcji obsługi wiadomości głosowych, mogą rozszerzyć system o produkty Panasonic KX-TVM50, KX-TVM200 lub KX-NCV200, zapewniając sobie dostęp do funkcjonalności nagrywania treści prowadzonych rozmów wraz z dostępem do rozbudowanych funkcji wiadomości głosowych i obsługi Klienta.

Klienci którzy potrzebują urządzeń przeznaczonych do nagrywania treści prowadzonych rozmów telefonicznych, proponujemy również rozwiązania w oparciu o rejestratory rozmów telefonicznych FonTel.

Pakiet aplikacji zwiększających efektywność pracy

Niezaprzeczalnie widoczna w dzisiejszych czasach jest komputeryzacja. Większość z Nas stara się zautomatyzować pewne czynności, aby wszystko to co robimy zabierało nam jak najmniej czasu. W takiej sytuacji zawsze możemy wykorzystać komputer. Jednak sam komputer nie wystarcza i w tym momencie nasza firma otwiera przed Państwem nowe możliwości programistyczne oraz metody zbierania i przetwarzania danych.

Oprogramowanie zapewniające poprawienie wydajności pracy
Opracowany przez Panasonic pakiet aplikacji Communication Assistant służących poprawie wydajności pracy jest wyjątkowo intuicyjnym rozwiązaniem zunifikowanej komunikacji, integrującym komunikację biznesową z komputerową wizualizacją operacji, dostępności oraz z szeregiem narzędzi pracy zespołowej. Dla użytkowników telefonii biznesowej oznacza to uproszczenie i poprawę jakości komunikacji w czasie rzeczywistym.

Pakiet aplikacji wspomagający osobistą, zespołową i firmową wydajność
Oprogramowanie Phone Assistant to wyjątkowy zestaw prostych w obsłudze i bogatych w funkcje aplikacji, integrujących telefon z komputerem (CTI). Aplikacje te zaprojektowano tak, aby znacznie poprawić jakość komunikacji i wykorzystać do maksimum możliwości posiadanej centrali hybrydowej IP-PBX Panasonic z serii KX-TDA oraz central Panasonic Pure-IP serii KX-TDE i KX-NCP.

Oprogramowanie IP SoftPhone - telefon systemowy w zasięgu ręki
Moduł telefonu programowego IP SoftPhone, zawarty w stworzonym przez Panasonic oprogramowaniu IP SoftPhone, umożliwia mobilnym pracownikom, handlowcom, personelowi pomocniczemu oraz każdemu innemu użytkownikowi intensywnie korzystającemu z komputera, korzystanie z funkcji telefonu IP. Dzięki niemu mogą w dowolnym miejscu i o dowolnej porze uzyskać dostęp do funkcji kompleksowej komunikacji.

Pakiet aplikacji taryfikacyjnej
Systemy Panasonic wyposażone są w pakiet aplikacji taryfikacyjnej (Call Accounting), pozwalający na pełną analizę ruchu telefonicznego. Dzięki integracji aplikacji taryfikacyjnej w systemach telekomunikacyjnych, użytkownicy uzyskują dostęp do narzędzi pozwalających w prosty sposób prowadzić szczegółową rejestrację połączeń telefonicznych oraz zarządzać ruchem telefonicznym, co w późniejszym etapie umożliwi analizę kosztów i tym samych ich redukcję.

Opieka serwisowa

Nasza firma świadczy usługi w zakresie obsługi teletechnicznej obiektów jak biura bądź budynków, dbając o sprawność systemów i ich bieżące modyfikacje wg potrzeb użytkowników oraz:
  • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne telefonów (posiadamy podpisane umowy na naprawy gwarancyjne z wieloma producentami aparatów telefonicznych oraz ogólnego sprzętu biurowego i telekomunikacyjnego),
  • wykonujemy naprawy pogwarancyjne sprzętu biurowego Panasonic Business Systems (telefony, telefaksy, centrale) oraz sprzętu telekomunikacyjnego innych firm (m.in.: Alcatel, Atlantel, Cyfral, DGT, Digitex, General Electric, MaxCom, Philips, Platan, Sharp, Siemens, Slican, Sony, TopCom, Uniden i inne),
  • świadczymy również usługę polegającą na instalacji i instruktażu obsługi urządzeń.
Naprawa zasilaczy awaryjnych
  • zajmujemy się profesjonalna naprawą systemów zasilania bezprzerwowego - UPS,
  • wykonujemy naprawy zasilaczy awaryjnych do małych i dużych systemów komputerowych oraz serwerów (m.in. serwerów HP).


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.