Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
9 Grudzień, 2018
Nowoczesne systemy Panasonic serii KX-TDE zapewniające solidne rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii Pure-IP

Nowoczesne systemy Panasonic serii KX-TDE zapewniające solidne rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii Pure-IP

Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Oprogramowanie Phone Assistant

Oprogramowanie Phone Assistant to wyjątkowy zestaw prostych w obsłudze i bogatych w funkcje aplikacji, integrujących telefon z komputerem (CTI). Aplikacje te zaprojektowano tak, aby znacznie poprawić jakość komunikacji i wykorzystać do maksimum możliwości posiadanej centrali hybrydowej IP-PBX Panasonic z serii KX-TDA oraz central Panasonic Pure-IP serii KX-TDE i KX-NCP.

Aplikacja posiada szereg użytecznych funkcji do których zaliczamy między innymi: Powyższe cechy sprawiają, że oprogramowanie Phone Assistant jest nieodzownym narzędziem zwiększania wydajności w biznesie.

Aplikacje Panasonic Phone Assistant są dostępne w wersji Phone Assistant Express (nie wymagającej licencji - o ograniczonych funkcjach) oraz Phone Assistant Pro (licencjonowanej - z pełnym zakresem funkcji). Wersja Express przez 60 dni działa jako testowa wersja Pro, a jedynym ograniczeniem w stosunku do pełnej wersji jest liczba użytkowników.

Oprogramowanie Panasonic Phone Assistant ma na celu wypełnienie trzech kluczowych zagadnień telefonicznej komunikacji biznesowej:
Phone Assistant Diagram połaczenia



Aplikacja Phone Assistant

Dzięki wyświetlaniu na ekranie takich informacji, jak identyfikacja dzwoniącego (Caller ID), nazwa dzwoniącego abonenta oraz dzięki prostej obsłudze typu "wskaż i wybierz" (ang. Point-n-click) lub wykorzystania skrótów klawiaturowych do szybkiej obsługi połączeń - użytkownicy mogą zrobić więcej w krótszym czasie zwiększając swoją osobistą wydajność.

Phone Assistant Status Express


Sprawdzenie dostępności i obecności współpracowników
Funkcja ta pomagająca określić dostępność współpracowników, aby obsłużyć połączenie, zanim zdecydujesz się wybrać numer. Znacznie ogranicza to liczbę nieodebranych rozmów.

Łatwy dostęp do systemowych funkcji telefonu
Kreatory pojawiają się wtedy, kiedy są potrzebne, pomagając zaprogramować najczęściej używane funkcje połączeń, takie jak przekazanie, przekierowanie, tryb "Nie przeszkadzać", zawieszanie połączenia, parkowanie połączenia oraz zestawianie konferencji.

Wygodne wybieranie z bazy danych
Użytkownicy mogą za pomocą pojedynczych kliknięć utworzyć swoje własne biznesowe i prywatne kontakty, wyświetlić obecność i dostępność wszystkich współpracowników, lub w prosty sposób zadzwonić do zewnętrznego kontrahenta. Oprogramowanie może korzystać z książki adresowej i listy kontaktów programu Outlook.

Integracja z kamerą IP
Z systemem można również zintegrować kamery IP Panasonic umożliwiając użytkownikom odbieranie połączeń domofonowych oraz otwieranie drzwi po uprzednim sprawdzeniu za ich pomocą obrazu korytarza.

Nagrywanie rozmów bezpośrednio w poczcie głosowej
Funkcja ta umożliwia użytkownikom oprogramowania Phone Assistant nagrywanie ich konwersacji z dzwoniącymi Klientami.

Phone Assistant - Lista kontaktów



Aplikacja Phone Assistant Status

Menadżerowie przedsiębiorstwa, kierownictwo oraz szefowie zespołów mogą skorzystać na zastosowaniu monitorowania w czasie rzeczywistym. Mogą dzięki temu na bieżąco kontrolować aktywność telefoniczną wszystkich pracowników. Aplikacja Phone Assistant Status umożliwia monitorowanie do 128 użytkowników (kombinacji użytkowników programu Phone Assistant oraz normalnych linii wewnętrznych) uzyskując komplet informacji na temat ich obecności i dostępności - co doskonale sprawdza się w każdym telefonicznym centrum informacji.

Użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą odebrać każde monitorowane połączenie przychodzące, a także dyskretnie mu się przysłuchiwać, wtrącić się do rozmowy lub po prostu ją przejąć.

Dodatkowo, w razie potrzeby, zarządzający mogą również nagrywać wybrane połączenia. Monitorowane linie wewnętrzne mogą także zostać oznaczone w celu ułatwienia identyfikacji - na przykład w przypadku monitorowania nowego pracownika lub podczas szkolenia agentów.

Monitorowanie statusu / wykorzystania telefonu pracownika
Użytkownicy aplikacji Phone Assistant Status Pro mogą monitorować wszystkie skonfigurowane połączenia przychodzące. Monitorowanie umożliwia użytkownikom z odpowiednimi uprawnieniami sprawdzenie nie tylko wszelkich operacji wykonywanych za pomocą telefonu, ale również ustawień monitorowanych użytkowników np. ustawionego przekierowania połączeń, wiadomości na czas nieobecności itp..

Phone Assistant Status - informacje i generowanie raportów


Rozszerzone możliwości raportowania
Oprogramowanie obsługuje rozbudowane funkcje raportowania dzięki wbudowanym formularzom, a także posiada możliwość dostosowania raportów w celu śledzenia wszelkich aktywności telefonicznych firmy, między innymi takich jak:

Aplikacja Phone Assistant Manager

Działy IT mogą wykorzystać dowolny podłączony do sieci komputer PC wyposażony w standardową przeglądarkę internetową do używania aplikacji Phone Assistant Manager, w celu tworzenia i konfiguracji użytkowników tego programu, jak również do typowych operacji dodania / przemieszczania oraz zmian konfiguracji w centrali telefonicznej.

Za pomocą tego narzędzia, użytkownicy mogą we własnym zakresie ułatwić sobie pracę w prosty sposób, modyfikując ustawienia systemu oraz linii wewnętrznych, między innymi takie jak: Korzystając z właściwie skonfigurowanej biurowej sieci IP, autoryzowany personel działu IT może nawet zdalnie uzyskiwać dostęp i konfigurować podstawowe ustawienia centrali z dowolnego miejsca na świecie, skąd ma dostęp do biurowej sieci.


Tabela porównawcza wersji aplikacji Phone Assistant


Phone Assistant Express Phone Assistant Pro Phone Assistant Status Express Phone Assistant Status Pro
Podstawowa kontrola połączeń TAK TAK NIE NIE
Historia połączeń TAK (4 typy)
w każdej 10 ostatnich pozycji
TAK (4 typy) TAK (4 typy)
w każdej 10 ostatnich pozycji
TAK (4 typy)
Liczba kontaktów 2 grupy
w każdej maksymalnie 10 pozycji
100 grup
w każdej maksymalnie 100 pozycji
NIE NIE
Sterowanie funkcjami specjalnymi
(przekierowanie, przekazanie, parkowanie, tryb "Nie przeszkadzać", zawieszenie, konferencja itp.)
TAK TAK NIE NIE
Monitorowanie kamer IP 1 kamera 4 kamery NIE NIE
Konferencja Tylko jako uczestnik Możliwość inicjowania NIE NIE
Integracja z programem Outlook Microsoft NIE TAK NIE NIE
Nagrywanie rozmów NIE TAK NIE NIE
Monitorowanie linii wewnętrznych NIE NIE TAK
(do 5 linii wewnętrznych)
TAK
(do 128 linii wewnętrznych)
Funkcja raportów NIE NIE TAK
(przykładowe)
TAK
(podstawowe)
Telefon programowy IP NIE TAK
(wymagany dodatkowego modułu IP Soft-Phone)
NIE NIE
Maksymalna liczba użytkowników KX-TDA30 5 użytkowników 28 użytkowników 3 użytkowników 8 użytkowników
KX-TDA100 10 użytkowników 64 użytkowników
KX-TDA200 128 użytkowników
KX-TDA600 20 użytkowników
Licencje wbudowane
w centrali

(licencje darmowe)
KX-TDA30 5 użytkowników
(bez limitu czasowego)
2 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
3 użytkowników
(bez limitu czasowego)
2 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
KX-TDA100 10 użytkowników
(bez limitu czasowego)
4 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
3 użytkowników
(bez limitu czasowego)
4 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
KX-TDA200
KX-TDA600 20 użytkowników
(bez limitu czasowego)
8 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
3 użytkowników
(bez limitu czasowego)
8 użytkowników
(tryb testowy,
60 dniowy)
Licencje dodatkowe 1 użytkownik KX-NCS1100
(Licencja darmowa)
KX-NCS1101 KX-NCS1200
(Licencja darmowa)
KX-NCS1201
5 użytkowników - KX-NCS1105 - -
10 użytkowników - KX-NCS1110 - -
Moduł telefonu IP Soft-Phone - KX-NCS9101 - -



© 2013 ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.