Sieciowe platformy komunikacyjne są zaawansowanymi rozwiązaniami komunikacyjnymi, opracowanymi w celu zapewnienia przedsiębiorstwom ujednoliconej łączności dzięki zracjonalizowaniu i usprawnieniu komunikacji biznesowej. Jest to możliwe, dzięki wykorzystaniu aplikacji korzystnie wpływających na wydajność. Udostępniając bardziej efektywne metody komunikacji zarówno z pracownikami, jak i klientami - platformy NCP, niezależnie od pory i lokalizacji, umożliwiają dostęp do pełnej palety biznesowych aplikacji komunikacyjnych, wykorzystujących szeroki zakres inteligentnych i przyjaznych użytkownikowi zarówno tradycyjnych, jak i bezprzewodowych urządzeń. Platformy NCP zapewniają efektywny dostęp, obsługę i w efekcie przywiązanie Twoich klientów.
Sieciowe platformy komunikacyjne Panasonic (KX-NCP) są zaawansowanymi rozwiązaniami komunikacyjnymi, które umożliwiają przedsiębiorstwom uzyskanie jednolitej łączności poprzez usprawnienie i zracjonalizowanie komunikacji biurowej, dzięki obecności aplikacji pozytywnie wpływających na jej wydajność.
Udostępniając bardziej efektywne metody komunikacji zarówno pracownikom, jak i klientom - platformy NCP umożliwiają, niezależnie od miejsca i pory, dostęp do szerokiej palety narzędzi komunikacji biznesowej, za pośrednictwem inteligentnych i intuicyjnych urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Zaliczają się do nich inteligentne telefony IP, zaawansowane telefony cyfrowe, oprogramowanie telefoniczne dla PDA, bezprzewodowe aparaty przenośne DECT, ale również standardowe analogowe linie wewnętrzne. Co więcej, integracja z telefonami komórkowymi pozwala mobilnym użytkownikom oraz pracującym poza biurem pracownikom pozostawać w kontakcie z firmą nawet kiedy znajdują się w podróży.
Konwergentne platformy NCP udostępniają innowacyjne funkcje oraz zalety telefonii IP w równym stopniu w sieciach lokalnych i szerokopasmowych, oraz mogą łączyć się z usługami coraz bardziej rozrastającej się listy operatorów telefonii SIP, pomagając obniżyć koszty komunikacji biznesowej.
KX-NCP - kluczowe zalety
Dzięki modularności i podejściu służącemu usprawnianiu cyrkulacji Twojej komunikacji biznesowej - nowe platformy NCP są idealnymi systemami komunikacyjnymi gotowymi, aby zaspokoić wiele Twoich współczesnych potrzeb wynikających z kontaktów biznesowych. Dzięki inteligentnemu trasowaniu połączeń oraz funkcjom centrum obsługi klienta, w połączeniu ze zintegrowanymi aplikacjami zwiększającymi wydajność pracy przy biurku - platformy NCP pozwalają przedsiębiorstwom efektywnie uzyskiwać kontakt, obsługiwać i utrzymywać przy sobie klientów.
Nowe platformy są wypełnione funkcjami i aplikacjami, które mogą zwiększyć wydajność Twojej firmy. Spośród ich zalet możemy szczególnie wyróżnić:
- Konwergencja platformy sieciowej umożliwiająca przedsiębiorstwom zastosowanie kompleksowej komunikacji,
- Zintegrowany dostęp do telefonii SIP za pośrednictwem operatorów usług telefonicznych SIP,
- Wbudowaną obsługę zaawansowanych linii wewnętrznych IP,
- Telefony IP i oprogramowanie telefoniczne dla mobilnych pracowników oraz rozproszonych biur,
- Integrację z aplikacjami biurowymi, sieciowymi i biznesowymi,
- Wbudowaną obsługę wiadomości głosowych oraz komunikatów DISA,
- Zaawansowaną ujednoliconą obsługę poczty głosowej, wykorzystującą opcjonalne systemy przetwarzania głosu KX-TVM50 oraz TVM200,
- Aplikacje mobilne pozwalające wykorzystywać telefony komórkowe, tak jak biurowe linie wewnętrzne,
- Zmniejszenie całkowitych kosztów eksploatacji,
- Scentralizowane zarządzanie i aktualizację.
Usprawnij swoją działalność dzięki platformie, która pozwoli na unifikację komunikacji - przygotowanej na wyzwania stawiane przez dynamiczną naturę współczesnej szybkiej, wielopłaszczyznowej komunikacji handlowej oraz ułatwiającej łączenie z klientami wszystkich Twoich użytkowników, gdziekolwiek się oni znajdują.
Koncepcją przewodnią nowoczesnej cyfrowej centrali telefonicznej Panasonic
KX-NCP500 jest "Wszystko w jednym - aplikacje bez konieczności użycia serwera". Dzięki integracji wszelkich funkcji PBX oraz aplikacji w jednym module, zyskujemy podwyższoną wydajność komunikacji biznesowej.
Nowe cyfrowe centrale telefoniczne serii
KX-NCP oprócz współpracy z telefonią analogową PSTN i cyfrową ISDN, zostały przystosowane również z myślą o pracy w sieciach IP, wykorzystując rozwiązania VoIP. Dzięki tej integracji zyskujemy mobilność i elastyczność rozwiązań jakie niosą za sobą nowe technologie. To również redukcja kosztów przy tworzeniu instalacji teletechnicznej, a także mniejsze opłaty za połączenia telefoniczne dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań telefonii internetowej.
Centrale serii
KX-NCP wprowadzają szereg ulepszeń i innowacji do tej pory nie spotykanych w produktach tego typu. Przede wszystkim jest to możliwość integracji systemu monitoringu kamer IP bez konieczności użycia serwera. Dzięki specjalnym telefonom IP serii
KX-NT400, wyposażonym w duży kolorowy ekran dotykowy, oprócz łatwej nawigacji dzięki intuicyjnemu menu, istnieje również możliwość wyświetlenia obrazu bezpośrednio na telefonie z kamer IP.
Centrale posiadają również wsparcie dla wszystkich typów sieci bezprzewodowej, do której zalicza się między innymi system bezprzewodowy DECT, 2.4GHz FHSS i WiFi. Kolejną innowacyjnością jest wsparcie dla nowego systemu
DECT w wersji 6.0, pozwalający na między innymi korzystanie z telefonów bezprzewodowych DECT w odległych placówkach, oddalonych od głównej siedziby firmy nawet o setki kilometrów.
Centrale KX-NCP posiadają również elastyczną rozbudowę. Systemy te są w pełni kompatybilne z dostępnymi obecnie na rynku opcjonalnymi modułami rozbudowy między innymi:
- karta domofonów i elektrozamków,
- karta funkcji wiadomości głosowych,
- karta uproszczonej poczty głosowej o wysokiej jakości nagrywania rozmów,
- karta procesora przetwarzania cyfrowych sygnałów.
Centrala
KX-NCP500 została przystosowana do montażu w szafach typu RACK lub do zawieszenia na ścianie.