Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
19 Kwiecień, 2024

1
2
3
4
5
6
7
8

Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000

2011-11-14
Panasonic wprowadził do swojej oferty nowoczesny i bardzo wydajny serwer komunikacyjny Panasonic KX-NS1000 przeznaczony do pracy w sieci SIP i IP.

Serwer komunikacyjny Panasonic KX-NS1000 obsługuje technologię SIP i IP, a także wydajne wbudowane komponenty do ujednoliconej współpracy i komunikacji, takie jak aplikacje komputerowe, wiadomości głosowe i system interaktywnych zapowiedzi głosowych (IVR). Równocześnie współpraca z wszechstronnym zakresem terminali, akcesoriów i aplikacji, umożliwia dostosowanie do wszystkich wymagań przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji, co przekłada się na zwiększenie przychodów.

Zaawansowany serwer telekomunikacyjny Panasonic KX-NS1000


Dzięki najwyższej w swojej klasie jakości dźwięku HD oraz możliwości zwiększenia pojemności na żądanie, serwer komunikacyjny Panasonic NS1000 stanowi centralny punkt wydajnego rozwiązania komunikacyjnego opartego na technologii VoIP, które oferuje elastyczność, produktywność i prostotę obsługi.

Urządzenie NS1000 oferuje kompleksowy zestaw funkcji komunikacyjnych i telefonii sieciowej dzięki wbudowanym zaawansowanym aplikacjom oraz szerokiej ofercie doskonałych przewodowych i bezprzewodowych terminali Panasonic, zestawów słuchawkowych i aplikacji telefonicznych. Funkcje systemu można łatwo rozbudować i rozszerzyć poprzez zastosowanie aplikacji i licencji, które umożliwią spełnienie potrzeb firm jedno- i wielooddziałowych.

Najważniejsze cechy serwera komunikacyjnego Panasonic KX-NS1000 to między innymi:



Ujednolicona komunikacja


Wydajny, wbudowany system ujednoliconej komunikacji i IVR w serwerze NS1000 umożliwia optymalizację sposobu kontaktowania się z Klientami. Elastycznie programowalny system obsługi wiadomości i odpowiedzi zapewnia dostęp do licznych opcji trasowania i grup połączeń. Wszystkie wymagane urządzenia są wbudowane. Ponadto dostępne są licencje, które umożliwiają zwiększenie pojemności systemu zgodnie z potrzebami.

Dobrze skonfigurowany system IVR zapewni szybkie kierowanie Klientów do właściwej osoby lub zespołu, a także zwiększenie zadowolenia Klientów dzięki krótszemu czasowi oczekiwania w kolejce i trwania połączeń. Połączenia mogą być trasowane z uwzględnieniem umiejętności operatora, tematu połączenia lub działu, co zapewni wysoki poziom obsługi Klienta. W celu rozszerzenia funkcji raportowania i analizy danych biznesowych można korzystać z aplikacji innych producentów do obsługi centrów kontaktowych (Call Centre), wykorzystując do tego interfejsy CTSA i TAPI.


Ujednolicona obsługa wiadomości


Serwer NS1000 umożliwia użytkownikom elastyczne zarządzanie usługami do obsługi wiadomości. Wiadomości głosowe i faksy można odbierać, korzystając z wbudowanego systemu do ujednoliconej komunikacji na wiele sposobów - jako załączniki do wiadomości e-mail, za pośrednictwem serwera IMAP4 NS1000 oraz za pomocą paska narzędzi Communication Assistant programu Microsoft Outlook. Oznacza to, że użytkownicy mogą odsłuchiwać wiadomości głosowe za pomocą telefonu lub komputera.


Zaawansowane funkcje sieciowe


Serwer NS1000 oferuje bogate funkcje sieciowe i liczne opcje rozbudowy w przedsiębiorstwach jedno i wielooddziałowych. Jednostki można łączyć, zapewniając bezpośrednią obsługę nawet 1000 użytkowników przy zachowaniu pełnej przejrzystości zarówno dla użytkowników, jak i administratorów. Wykorzystując sieć Panasonic QSIG, możemy zintegrować obsługę dla 8000 użytkowników.

Korzystając z urządzenia NS1000, można z dowolnego miejsca zarządzać systemami autonomicznymi i sieciowymi za pośrednictwem sieci IP. Rozwiązanie obsługuje protokoły SIP i H.323, a także połączenia starszego typu - ISDN QSIG. W przypadku przedsiębiorstw wielooddziałowych serwer umożliwia ekonomiczną komunikację między oddziałami przy wykorzystaniu istniejących sieci IP WAN lub zarządzanych usług VPN oferowanych przez dostawców usług sieciowych.

Dzięki udoskonaleniu takich funkcji, jak dystrybucja połączeń, centralna obsługa wiadomości, telekonferencje i integracja z telefonią komórkową, można efektywnie tworzyć wirtualne zespoły obejmujące wiele placówek połączonych za pomocą sieci i udostępniać zasoby.

Mobilność - telefony komórkowe i telefony bezprzewodowe DECT


Wielobazowy system Panasonic DECT to zintegrowane, bezprzewodowe rozwiązanie mobilne, które zostało zaprojektowane z myślą o serwerze Panasonic NS1000. System zapewnia automatyczne przekazywanie obsługi między zainstalowanymi stacjami bazowymi, zwiększając zasięg i gwarantując realną mobilność nawet na terenie rozległej firmy.

System NS1000 można zintegrować również z telefonami komórkowymi. Teraz Klienci nie muszą mieć kilku numerów kontaktowych do użytkowników, którzy korzystają także z telefonów komórkowych. Urządzenie NS1000 zapewnia wszystko to, co jest wymagane do integracji telefonów komórkowych i urządzeń przenośnych z biurową siecią komunikacyjną, i umożliwia korzystanie z telefonów komórkowych w taki sam sposób, jak z numerów wewnętrznych w biurze. Za pomocą urządzeń mobilnych można nawiązywać i odbierać połączenia, korzystając z kodów szybkiego wybierania centrali abonenckiej, a także zarządzać grupami dystrybucji połączeń.

Użytkownicy mogą skorzystać również z aplikacji mobilnych, które umożliwiają szybką i łatwą konfigurację funkcji centrali abonenckiej i zarządzanie nimi za pomocą telefonu komórkowego.


Aplikacje


Serwer NS1000 można wyposażyć w aplikacje partnerów programu Panasonic Software Partners, aby dostosować posiadany system komunikacyjny do określonych potrzeb biznesowych, a w konsekwencji zwiększyć produktywność dzięki integracji systemu telefonicznego z obecnym w firmie oprogramowaniem biznesowym.

Aplikacje partnerów oferują wiele możliwości uproszczenia organizacji pracy w firmie, między innymi dzięki dostępowi do telefonów stacjonarnych i komórkowych z użyciem jednego numeru, udostępnianiu bazy danych CRM w systemie telefonicznym i kontrolowaniu połączeń z poziomu pulpitu systemu Microsoft Windows.

KX-NS1000 obsługuje popularne systemy CRM, w tym między innymi:



Oprogramowanie Panasonic Communication Assistant


Komputery i telefon w jednym - pakiet aplikacji podnoszących produktywność Panasonic Communication Assistant to intuicyjne oprogramowanie do obsługi ujednoliconej komunikacji i współpracy, pracujące pod kontrolą systemu Microsoft Windows i oferujące bogaty zestaw funkcji. Prosta telefonia typu "wskaż i kliknij", status obecności, dostępność, integracja z programem Microsoft Outlook, system komunikacji wideo, integracja z bazą danych oprogramowania CRM i wiele innych rozwiązań połączono w jedną aplikację, która rozszerza i upraszcza komunikację użytkownikom telefonii biznesowej.

Zalety aplikacji:



Zobacz również:
1. Szczegółowy opis produktu serwera KX-NS1000
2. Katalog produktu serwera KX-NS1000 (PDF, 1.88 Mb)

« powrót


© 2013 ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.