Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
22 Listopad, 2024
Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

  • Płynna i interaktywna komunikacja dająca wrażenie przebywania w tym samym pomieszczeniu
  • Zintegrowane nowoczesne technologie Full-HD do przetwarzania wysokiej jakości obrazu
  • Strumieniowanie dźwięku i obrazu HD w czasie rzeczywistym
  • Komunikacja audio w trybie Full Duplex 20kHz (stereo)
  • Szyfrowanie transmisji obrazu oraz dźwięku (AES-CM)
  • Niskie zapotrzebowania na pasmo transmisyjne z automatycznym dostosowaniem
  • Współdzielenie obrazu bezpośrednio z komputera i dodatkowej kamery
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Ekonomiczna platforma telekomunikacyjna Panasonic KX-TDA100D

2011-02-22
Panasonic wprowadził do sprzedaży ekonomiczną platformę telekomunikacyjną Panasonic KX-TDA100D kierowaną dla przedsiębiorstw wymagających rozwiązań z zakresu telefonii zapewniających połączenie wszystkich zalet tradycyjnych systemów telekomunikacyjnych oraz korzyści płynących z technologii IP w rozsądnym ekonomicznie pakiecie.

Inwestycja w systemy telekomunikacyjne wymaga perspektywicznego uwzględnienia potrzeb w zakresie komunikacji biznesowej. Firmy już teraz muszą mieć możliwość skutecznej komunikacji, a jednocześnie gwarancję rozwoju w celu zaspokojenia przyszłego zapotrzebowania w tym zakresie.

Ekonomiczna platforma telekomunikacyjna Panasonic KX-TDA100D


Dzięki pełnemu pakietowi zaawansowanych rozwiązań telefonicznych centrala Panasonic KX-TDA100D oferuje szeroką gamę przydatnych funkcji umożliwiających spełnienie potrzeb komunikacyjnych przedsiębiorstwa.

Najważniejsze cechy nowej ekonomicznej platformy telekomunikacyjnej to między innymi:


Inwestowanie w system telekomunikacyjny wymaga przewidywania przyszłości rozwoju komunikacji w biznesie. Konieczne jest, aby przedsiębiorstwo miało możliwość efektywnego komunikowania się na bieżąco - należy się jednak upewnić, czy jest odpowiednio przygotowane do obsługi rosnących potrzeb komunikacyjnych w przyszłości. Hybrydowa centrala Panasonic IP-PBX TDA100D łączą zalety tradycyjnych technik telekomunikacyjnych z technologią IP, oferując maksimum funkcjonalności i elastyczności dla zaspokojenia wszelkich potrzeb komunikacyjnych Twojej firmy - zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości.

Dla zapewnienia efektywnej komunikacji, systemy telekomunikacyjne Panasonic zapewniają wygodny dostęp do szerokiego wyboru funkcji. Pozwalają na swobodny wybór z obszernego zakresu przyjaznych użytkownikowi technologii. Umożliwiają również przedsiębiorstwom dostosowanie rozwiązań, zaspokajających potrzeby komunikacji biznesowej, stosownie do ich możliwości finansowych.

Dzięki inteligentnym funkcjom obsługi połączeń hybrydowa centrala Panasonic IP-PBX może być sercem wydajnego centrum komunikacji, zapewniającego inteligentną obsługę wszystkich połączeń biznesowych.

Hybrydowe centrale IP PBX Panasonic są rodziną produktów ukierunkowanych również na pracę w sieci. Zostały one zaprojektowane z myślą o współpracy z telefonią internetową IP, telefonią komputerową oraz pracy w sieci, a myślą przewodnią przy tworzeniu całej linii produktów była wygoda obsługi. Budowa systemów i ich oprogramowanie zostały tak opracowane przez firmę Panasonic, aby były wyjątkowo niezawodne i łatwe w rozbudowie poprzez ich ujednoliconą architekturę, niezależnie od typu urządzenia i liczby portów. Przewodnią koncepcją tej nowej linii produktów jest idea "Systemów przyjaznych dla każdego". Ta inicjatywa dotycząca łatwości obsługi sprawiła, że zwrócono większą uwagę na opracowanie funkcji przyjaznych użytkownikom, przy jednoczesnym zastosowaniu najnowszych technologii. Dzięki swojemu doświadczeniu firma Panasonic osiągnęła wyznaczony cel, jakim jest poczucie przez użytkownika pełnej i szybkiej znajomości niemal wszystkich aspektów nowego urządzenia. Nowa linia produktów obrazuje zaangażowanie firmy Panasonic na polu realizacji misji, jaką jest osiągnięcie funkcjonalności i szybkości. Obejmuje ona: wsteczną kompatybilność, uniwersalne złącza, aplikacje CTI działające przez standardowe interfejsy oraz możliwość zdalnej obsługi i aktualizacji oprogramowania.

Wyższa wydajność, większe zadowolenie klientów
Integracja z aplikacjami PC usprawnia obsługę połączeń telefonicznych i zapewnia dodatkową funkcjonalność dla bardziej wymagających użytkowników. Opcjonalny interfejs USB ułatwia podłączenie cyfrowego telefonu firmy Panasonic do komputera stacjonarnego lub przenośnego.

Wydajność pracy użytkowników
Oprogramowanie Telefon PC umożliwia zintegrowanie systemu telefonicznego z bazą danych, w wyniku czego otrzymuje się potężne narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM). Wybiórcze lub automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych, inteligentny automat zgłoszeniowy, jak również synchronizacja z programem Microsoft Outlook, to tylko kilka spośród wyjątkowych cech zwiększających funkcjonalność systemu, wspomagającego pracowników intensywnie korzystających z telefonu w Twoim biurze.

Wydajność zarządzania
Wydajność może zostać dodatkowo podwyższona poprzez zastosowanie aplikacji "Konsola PC", dzięki której osoba zarządzająca ruchem telefonicznym posiada możliwość odbierania i przekazywania połączeń, a także wykonywania innych czynności związanych z obsługą połączeń. Są to proste operacje "przeciągnij i puść", przy użyciu myszki lub innego narzędzia wskazującego. Obsługujący może również odbierać wiadomości podczas nieobecności użytkownika. Powiadomienie pojawi się na ekranie, gdy użytkownik połączy się z obsługującym, aby odebrać wiadomości.

Jakość obniżająca koszty
Każde przedsiębiorstwo może skorzystać z zalet oszczędnego, łatwego w użyciu i niezawodnego wewnątrzbiurowego systemu sieciowego. Dzięki bramce VoIP, hybrydowa centrala IP PBX zamienia głosowy sygnał telefoniczny w pakiety IP, umożliwiając używanie technologii VoIP z aktualnie posiadanymi aparatami telefonicznymi. Centrala ta współpracuje również z protokołem QSIG*, co pozwala na efektywne budowanie firmowej sieci głosowej. Automatyczne trasowanie połączeń (ARS) daje oszczędności wydatków, dzięki wybieraniu najtańszej ścieżki dla połączeń telefonicznych. Oprócz obniżania kosztów połączeń, technologia VoIP i system sieciowy, umożliwiają łatwiejszy dostęp do sieci wewnątrzbiurowej.

Integracja sieci telefonicznych i komputerowych
Infrastruktura sieci komputerowej oparta na protokole IP, istniejąca w większości firm, może teraz posłużyć do równoległej transmisji głosu i danych. Dzięki modułowej konstrukcji, hybrydowe centrale IP-PBX umożliwiają harmonijną migrację w kierunku wykorzystywania protokołu VoIP, pozwalającego na komunikację głosową oraz transmisję danych w tej samej sieci.

Protokół Voice-over Internet (VoIP)
Protokół VoIP jest najnowszą technologią komunikacji głosowej, dzięki której dźwięk jest cyfrowo przetwarzany i kompresowany, a następnie przesyłany za pośrednictwem sieci IP, po czym ponownie konwertowany do sygnału dźwiękowego, po osiągnięciu miejsca przeznaczenia.

Dzięki wykorzystaniu istniejących sieci transmisji danych, technologia VoIP omija sieć telefoniczną PSTN i jednocześnie unika wszelkich kosztów związanych z jej wykorzystywaniem, niezależnie od odległości i długości trwania połączenia. Dodatkowo zastosowanie technologii VoIP umożliwia korzystanie z bardziej zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych i aplikacji. Technologia VoIP jest idealnym rozwiązaniem w komunikacji pomiędzy oddziałami firmy oraz w sieci sprzedaży, a także działami branżowymi i pracownikami znajdującymi się poza firmą, małymi biurami domowymi i przedstawicielami handlowymi, umożliwiając tworzenie elastycznego środowiska pracy i obniżanie kosztów.

Wydajność, którą docenisz
Nasze wszechstronne rozwiązania przyniosą Twojej firmie wiele korzyści. Telefony bezprzewodowe umożliwiają swobodne przemieszczanie się, dzięki czemu można wykonać lub odebrać ważny telefon z dowolnego miejsca w biurze, a rozwiązania zarządzania wiadomościami podnoszą jakość praktycznie wszystkich Twoich usług. Funkcje zaawansowanego centrum obsługi telefonicznej poprawiają wydajność komunikacji i dają możliwość efektywniejszej obsługi klienta. Hybrydowa centrala abonencka IP PBX sprawia, że łatwo jest dystrybuować połączenia, zarządzać pracownikami centrali i kontrolować sposób korzystania z sieci telefonicznej w biurze. Dzięki kompatybilności ze standardowym protokołem CTI, TAPI i CSTA, hybrydowa centrala abonencka IP PBX może służyć jako serce potężnego, przynoszącego wiele korzyści systemu CTI (Computer Telephony Integration).

Doskonały system, który podnosi wartość Twojego przedsiębiorstwa
Nowe funkcje przetwarzania wiadomości oferują większą elastyczność. Z problemem niedoboru personelu łatwo sobie poradzić dzięki automatowi zgłoszeniowemu. Korzystając z technologii CTI, można wprowadzić system ujednoliconego przekazywania wiadomości (Unified Messaging), który jest połączeniem poczty elektronicznej, faksu i poczty głosowej, dzięki czemu daje on możliwości komunikacji multimedialnej. Możliwe jest również dopasowanie systemu do potrzeb indywidualnych klientów. Jeśli połączy się go z systemem poczty głosowej firmy Panasonic, otrzymuje się dodatkowe funkcje dostępne tylko w urządzeniach naszej firmy: monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCR - Live Call Screen), nagrywanie rozmów we własnej skrzynce głosowej lub w skrzynce głosowej
innej osoby.

Doskonała obsługa Twoich klientów
Niezależnie od rozmiarów przedsiębiorstwa wydajne i prawidłowe zarządzanie połączeniami telefonicznymi stanowi ważny element w powodzeniu prowadzonej działalności. Firma Panasonic udostępnia różnorodne rozwiązania dla centrów obsługi klienta, pomagające kontrolować i wydajnie wykorzystywać ograniczone zasoby. Hybrydowe centrale IP-PBX pozwalają na zaprogramowanie dystrybucji połączeń przychodzących według indywidualnych potrzeb. W celu uzyskania wydajnej obsługi połączeń można tak zaprogramować centralę, aby kierowała dzwoniących do odpowiedniej grupy pracowników.

Możliwe jest również przydzielenie dodatkowego numeru wewnętrznego, na który przekierowywane będą połączenia nie odebrane przez określony czas. Tym numerem może by dowolny numer wewnętrzny, np.: firmowa skrzynka pocztowa. Zależnie od tego w jakim trybie pracy znajduje się obecnie centrala (tryb dzienny, nocny, czy tryb przerwy), numer ten może być za każdym razem zupełnie inny.

Inne funkcje, takie jak: ważne połączenia (VIP) - zapewniające specjalną obsługę połączeń od najważniejszych klientów, automat zgłoszeniowy, który automatycznie odbiera połączenia, kolejkowanie - funkcja, która powoduje zawieszenie połączenia i odtwarzanie wiadomości lub muzyki, gdy wszystkie linie są zajęte - pomagają zadowolić klienta i zapobiegają utracie możliwości otrzymania nowych zleceń.

Centrala zapewnia wiele sposobów dystrybucji połączeń. Funkcje takie jak: Równomierna Dystrybucja Połączeń (UCD - Uniform Call Distribution), Poszukiwanie Wolnych Linii (Priority Hunting) i Jednoczesne Dzwonienie - mogą pomóc w efektywniejszym zarządzaniu połączeniami telefonicznymi.

Wyznaczone numery wewnętrzne pracowników mogą logować się do grupy i odbierać połączenia, lub wylogowywać się, aby opuścić ją czasowo, np.: gdy pracownik wychodzi na przerwę. Można też przydzielić numer wewnętrzny kierownikowi, który ma dostęp do informacji dotyczących połączeń przychodzących do każdej z grup (liczba połączeń w kolejce, najdłuższy czas oczekiwania na połączenie itp.), do sprawdzania logowań i wylogowań oraz monitorowania statusu pracowników w poszczególnych grupach.

« powrót


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.