Cyfrowa centrala telefoniczna PBX Panasonic KX-TDA100D
Najważniejsze cechy KX-TDA100D:
Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic KX-TDA100D, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Potwierdzenie naszych umiejętności Gwarancja
24 miesiąceInwestowanie w system telekomunikacyjny wymaga przewidywania przyszłości rozwoju komunikacji w biznesie. Konieczne jest, aby przedsiębiorstwo miało możliwość efektywnego komunikowania się na bieżąco - należy się jednak upewnić, czy jest odpowiednio przygotowane do obsługi rosnących potrzeb komunikacyjnych w przyszłości. Hybrydowe centrale Panasonic IP-PBX TDA łączą zalety tradycyjnych technik telekomunikacyjnych z technologią IP, oferując maksimum funkcjonalności i elastyczności dla zaspokojenia wszelkich potrzeb komunikacyjnych Twojej firmy - zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości.
Dla zapewnienia efektywnej komunikacji, systemy telekomunikacyjne Panasonic zapewniają wygodny dostęp do szerokiego wyboru funkcji. Pozwalają na swobodny wybór z obszernego zakresu przyjaznych użytkownikowi technologii. Umożliwiają również przedsiębiorstwom dostosowanie rozwiązań, zaspokajających potrzeby komunikacji biznesowej, stosownie do ich możliwości finansowych.
Dzięki inteligentnym funkcjom obsługi połączeń hybrydowa centrala Panasonic IP-PBX może być sercem wydajnego centrum komunikacji, zapewniającego inteligentną obsługę wszystkich połączeń biznesowych.
Hybrydowe centrale IP PBX Panasonic są rodziną produktów ukierunkowanych również na pracę w sieci. Zostały one zaprojektowane z myślą o współpracy z telefonią internetową IP, telefonią komputerową oraz pracy w sieci, a myślą przewodnią przy tworzeniu całej linii produktów była wygoda obsługi. Budowa systemów i ich oprogramowanie zostały tak opracowane przez firmę Panasonic, aby były wyjątkowo niezawodne i łatwe w rozbudowie poprzez ich ujednoliconą architekturę, niezależnie od typu urządzenia i liczby portów. Przewodnią koncepcją tej nowej linii produktów jest idea "Systemów przyjaznych dla każdego". Ta inicjatywa dotycząca łatwości obsługi sprawiła, że zwrócono większą uwagę na opracowanie funkcji przyjaznych użytkownikom, przy jednoczesnym zastosowaniu najnowszych technologii. Dzięki swojemu doświadczeniu firma Panasonic osiągnęła wyznaczony cel, jakim jest poczucie przez użytkownika pełnej i szybkiej znajomości niemal wszystkich aspektów nowego urządzenia. Nowa linia produktów obrazuje zaangażowanie firmy Panasonic na polu realizacji misji, jaką jest osiągnięcie funkcjonalności i szybkości. Obejmuje ona: wsteczną kompatybilność, uniwersalne złącza, aplikacje CTI działające przez standardowe interfejsy oraz możliwość zdalnej obsługi i aktualizacji oprogramowania.
Wyższa wydajność, większe zadowolenie klientów
Integracja z aplikacjami PC usprawnia obsługę połączeń telefonicznych i zapewnia dodatkową funkcjonalność dla bardziej wymagających użytkowników. Opcjonalny interfejs USB ułatwia podłączenie cyfrowego telefonu firmy Panasonic do komputera stacjonarnego lub przenośnego.
Wydajność pracy użytkowników
Oprogramowanie Telefon PC umożliwia zintegrowanie systemu telefonicznego z bazą danych, w wyniku czego otrzymuje się potężne narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM). Wybiórcze lub automatyczne nagrywanie rozmów telefonicznych, inteligentny automat zgłoszeniowy, jak również synchronizacja z programem Microsoft Outlook, to tylko kilka spośród wyjątkowych cech zwiększających funkcjonalność systemu, wspomagającego pracowników intensywnie korzystających z telefonu w Twoim biurze.
Wydajność zarządzania
Wydajność może zostać dodatkowo podwyższona poprzez zastosowanie aplikacji "Konsola PC", dzięki której osoba zarządzająca ruchem telefonicznym posiada możliwość odbierania i przekazywania połączeń, a także wykonywania innych czynności związanych z obsługą połączeń. Są to proste operacje "przeciągnij i puść", przy użyciu myszki lub innego narzędzia wskazującego. Obsługujący może również odbierać wiadomości podczas nieobecności użytkownika. Powiadomienie pojawi się na ekranie, gdy użytkownik połączy się z obsługującym, aby odebrać wiadomości.
Jakość obniżająca koszty
Każde przedsiębiorstwo może skorzystać z zalet oszczędnego, łatwego w użyciu i niezawodnego wewnątrzbiurowego systemu sieciowego. Dzięki bramce VoIP, hybrydowa centrala IP PBX zamienia głosowy sygnał telefoniczny w pakiety IP, umożliwiając używanie technologii VoIP z aktualnie posiadanymi aparatami telefonicznymi. Centrala ta współpracuje również z protokołem QSIG*, co pozwala na efektywne budowanie firmowej sieci głosowej. Automatyczne trasowanie połączeń (ARS) daje oszczędności wydatków, dzięki wybieraniu najtańszej ścieżki dla połączeń telefonicznych. Oprócz obniżania kosztów połączeń, technologia VoIP i system sieciowy, umożliwiają łatwiejszy dostęp do sieci wewnątrzbiurowej.
Integracja sieci telefonicznych i komputerowych
Infrastruktura sieci komputerowej oparta na protokole IP, istniejąca w większości firm, może teraz posłużyć do równoległej transmisji głosu i danych. Dzięki modułowej konstrukcji, hybrydowe centrale IP-PBX umożliwiają harmonijną migrację w kierunku wykorzystywania protokołu VoIP, pozwalającego na komunikację głosową oraz transmisję danych w tej samej sieci.
Protokół Voice-over Internet (VoIP)
Protokół VoIP jest najnowszą technologią komunikacji głosowej, dzięki której dźwięk jest cyfrowo przetwarzany i kompresowany, a następnie przesyłany za pośrednictwem sieci IP, po czym ponownie konwertowany do sygnału dźwiękowego, po osiągnięciu miejsca przeznaczenia.
Dzięki wykorzystaniu istniejących sieci transmisji danych, technologia VoIP omija sieć telefoniczną PSTN i jednocześnie unika wszelkich kosztów związanych z jej wykorzystywaniem, niezależnie od odległości i długości trwania połączenia. Dodatkowo zastosowanie technologii VoIP umożliwia korzystanie z bardziej zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych i aplikacji. Technologia VoIP jest idealnym rozwiązaniem w komunikacji pomiędzy oddziałami firmy oraz w sieci sprzedaży, a także działami branżowymi i pracownikami znajdującymi się poza firmą, małymi biurami domowymi i przedstawicielami handlowymi, umożliwiając tworzenie elastycznego środowiska pracy i obniżanie kosztów.
Wydajność, którą docenisz
Nasze wszechstronne rozwiązania przyniosą Twojej firmie wiele korzyści. Telefony bezprzewodowe umożliwiają swobodne przemieszczanie się, dzięki czemu można wykonać lub odebrać ważny telefon z dowolnego miejsca w biurze, a rozwiązania zarządzania wiadomościami podnoszą jakość praktycznie wszystkich Twoich usług. Funkcje zaawansowanego centrum obsługi telefonicznej poprawiają wydajność komunikacji i dają możliwość efektywniejszej obsługi klienta. Hybrydowa centrala abonencka IP PBX sprawia, że łatwo jest dystrybuować połączenia, zarządzać pracownikami centrali i kontrolować sposób korzystania z sieci telefonicznej w biurze. Dzięki kompatybilności ze standardowym protokołem CTI, TAPI i CSTA, hybrydowa centrala abonencka IP PBX może służyć jako serce potężnego, przynoszącego wiele korzyści systemu CTI (Computer Telephony Integration).
Doskonały system, który podnosi wartość Twojego przedsiębiorstwa
Nowe funkcje przetwarzania wiadomości oferują większą elastyczność. Z problemem niedoboru personelu łatwo sobie poradzić dzięki automatowi zgłoszeniowemu. Korzystając z technologii CTI, można wprowadzić system ujednoliconego przekazywania wiadomości (Unified Messaging), który jest połączeniem poczty elektronicznej, faksu i poczty głosowej, dzięki czemu daje on możliwości komunikacji multimedialnej. Możliwe jest również dopasowanie systemu do potrzeb indywidualnych klientów. Jeśli połączy się go z systemem poczty głosowej firmy Panasonic, otrzymuje się dodatkowe funkcje dostępne tylko w urządzeniach naszej firmy: monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCR - Live Call Screen), nagrywanie rozmów we własnej skrzynce głosowej lub w skrzynce głosowej
innej osoby.
Doskonała obsługa Twoich klientów
Niezależnie od rozmiarów przedsiębiorstwa wydajne i prawidłowe zarządzanie połączeniami telefonicznymi stanowi ważny element w powodzeniu prowadzonej działalności. Firma Panasonic udostępnia różnorodne rozwiązania dla centrów obsługi klienta, pomagające kontrolować i wydajnie wykorzystywać ograniczone zasoby. Hybrydowe centrale IP-PBX pozwalają na zaprogramowanie dystrybucji połączeń przychodzących według indywidualnych potrzeb. W celu uzyskania wydajnej obsługi połączeń można tak zaprogramować centralę, aby kierowała dzwoniących do odpowiedniej grupy pracowników.
Możliwe jest również przydzielenie dodatkowego numeru wewnętrznego, na który przekierowywane będą połączenia nie odebrane przez określony czas. Tym numerem może by dowolny numer wewnętrzny, np.: firmowa skrzynka pocztowa. Zależnie od tego w jakim trybie pracy znajduje się obecnie centrala (tryb dzienny, nocny, czy tryb przerwy), numer ten może być za każdym razem zupełnie inny.
Inne funkcje, takie jak: ważne połączenia (VIP) - zapewniające specjalną obsługę połączeń od najważniejszych klientów, automat zgłoszeniowy, który automatycznie odbiera połączenia, kolejkowanie - funkcja, która powoduje zawieszenie połączenia i odtwarzanie wiadomości lub muzyki, gdy wszystkie linie są zajęte - pomagają zadowolić klienta i zapobiegają utracie możliwości otrzymania nowych zleceń.
Centrala zapewnia wiele sposobów dystrybucji połączeń. Funkcje takie jak: Równomierna Dystrybucja Połączeń (UCD - Uniform Call Distribution), Poszukiwanie Wolnych Linii (Priority Hunting) i Jednoczesne Dzwonienie - mogą pomóc w efektywniejszym zarządzaniu połączeniami telefonicznymi.
Wyznaczone numery wewnętrzne pracowników mogą logować się do grupy i odbierać połączenia, lub wylogowywać się, aby opuścić ją czasowo, np.: gdy pracownik wychodzi na przerwę. Można też przydzielić numer wewnętrzny kierownikowi, który ma dostęp do informacji dotyczących połączeń przychodzących do każdej z grup (liczba połączeń w kolejce, najdłuższy czas oczekiwania na połączenie itp.), do sprawdzania logowań i wylogowań oraz monitorowania statusu pracowników w poszczególnych grupach.
- Inteligentne oraz automatyczne kierowanie ruchu
- Elastyczne kierowanie ruchu na grupy połączeniowe
- Obsługa połączeń VIP
- Funkcja zapowiedzi głosowych i DISA
- Funkcja detekcji sygnału faksu w trakcie zapowiedzi
- Wielopoziomowy operator
- System kolejkowania połączeń z wiadomościami głosowymi
- Obsługa domofonów, zwalniaczy zamka, systemów przywoławczych i innych urządzeń zewnętrznych
- Możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł muzyki
- Budowa modułowa - możliwość instalacji dodatkowych kart rozszerzeń
- Szeroka kompatybilność zarówno z nowymi telefonami systemowymi jak i aparatami analogowymi, IP i ISDN
- Możliwość integracji z systemem DECT (mini-sieć komórkowa na terenie przedsiębiorstwa)
- Oprogramowanie PC Console oraz PC Phone rozszerzające możliwości systemu
- Interfejs CTI (TAPI, CSTA) - integracja z systemami komputerowymi w tym z siecią LAN poprzez kartę CTI-LINK
- Obniżanie kosztów połączeń z zastosowaniem funkcji ARS
- Sieciowanie wielu central abonenckich (także różnych producentów) dzięki zastosowaniu protokołu QSIG
- Cyfrowa integracja z procesorami głosowymi (poczta głosowa) KX-TVM
- Łatwe zarządzanie systemem (w tym także zdalne) za pomocą oprogramowania PC przez łącza ISDN, sieć IP lub modem analogowy
- Karta IP-Gateway 4-kanałowa (KX-TDA0484) oraz 16-kanałowa (KX-TDA0490) zapewniająca komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323)
KX-T7765X
- Metaliczny wygląd
- Wbudowany układ rozmowny i przycisk wywołania
- Podświetlany pierścień wokół przycisku wywołania (podświetlanie fosforescencyjne)
- Podłączenie przewodem dwużyłowym
- Domofon przystosowany do montażu naściennego
- Domofon współpracuje z modelami central Panasonic KX-TEx, KX-TDA, KX-TDE, KX-NCP oraz KX-NS
KX-NT321
- Wyświetlacz LCD 1 liniowy, 16 znakowy
- 8 przycisków programowalnych z dwukolorowymi diodami LED
- Przycisk nawigacyjny
- System głośnomówiący działający w trybie pełnego dupleksu
- Telefon wyposażony w obsługę technologii QoS (Quality of Service) wraz z automatycznym dostosowaniem pasma
- 2 porty Ethernet (100Base-T)
- Zasilanie z sieci Ethernet (PoE)
KX-NT346
- 6-liniowy podświetlany wyświetlacz LCD
- 24 programowalne przyciski
- System głośnomówiący działający w trybie pełnego dupleksu
- Telefon wyposażony w obsługę technologii QoS (Quality of Service) wraz z automatycznym dostosowaniem pasma
- 2 porty Ethernet (100Base-T)
- Zasilanie z sieci Ethernet (PoE)
- Możliwość podłączenia modułu Bluetooth
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-NT343
- 3-liniowy podświetlany wyświetlacz LCD
- 24 programowalne przyciski
- System głośnomówiący działający w trybie pełnego dupleksu
- Telefon wyposażony w obsługę technologii QoS (Quality of Service) wraz z automatycznym dostosowaniem pasma
- 2 porty Ethernet (100Base-T)
- Zasilanie z sieci Ethernet (PoE)
- Możliwość podłączenia modułu Bluetooth
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-DT346
- 6-liniowy podświetlany wyświetlacz LCD
- 24 programowalne przyciski z dwukolorową diodą LED
- 4 przyciski funkcyjne do obsługi funkcji wyświetlanych na LCD
- Regulowany kontrast wyświetlacza
- Regulowany kąt nachylenia aparatu
- System głośno mówiący
- Możliwość podłączenia modułu Bluetooth
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-DT343
- Podświetlany ekran LCD (3 linie x 24 znaki)
- 24 programowalne przyciski z dwukolorową diodą LED
- 4 przyciski funkcyjne do obsługi funkcji wyświetlanych na LCD
- Regulowany kontrast wyświetlacza
- Regulowany kąt nachylenia aparatu
- System głośno mówiący
- Możliwość podłączenia modułu Bluetooth
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-DT333
- Ekran LCD (3 linie x 24 znaki)
- 24 programowalne przyciski z dwukolorową diodą LED
- 4 przyciski funkcyjne do obsługi funkcji wyświetlanych na LCD
- Regulowany kontrast wyświetlacza
- Regulowany kąt nachylenia aparatu
- System głośno mówiący
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-DT321
- 1-liniowy wyświetlacz LCD (16 znaków)
- 8 programowalnych przycisków z dwukolorową diodą LED
- System głośno mówiący
- Przycisk bezpośredniego wyboru (DSS) z lampką zajętości
- Wersja CE (menu na wyświetlaczu w języku Polskim)
KX-TDA1178
- 24-portowa karta analogowych linii wewnętrznych z funkcją identyfikacji abonenta dzwoniącego
- Identyfikacji abonenta dzwoniącego na wszystkich portach w standardzie FSK (Frequency-Shift Keying)
- Funkcja sygnalizacji wiadomości oczekującej na wszystkich portach
- Karta umożliwia podłączenie 24 urządzeń analogowych np. telefonów, faksów, modemów
- Każdy port posiada swój własny odbiornik DTMF
- Dwa port awaryjne działające bez zasilania
KX-TDA1176
- 16-portowa karta analogowych linii wewnętrznych z funkcją identyfikacji abonenta dzwoniącego
- Identyfikacji abonenta dzwoniącego na wszystkich portach w standardzie FSK (Frequency-Shift Keying)
- Funkcja sygnalizacji wiadomości oczekującej na wszystkich portach
- Karta umożliwia podłączenie 16 urządzeń analogowych np. telefonów, faksów, modemów
- Każdy port posiada swój własny odbiornik DTMF
- Dwa port awaryjne działające bez zasilania
KX-TDA1186
- 8-portowa nakładka analogowych linii miejskich z funkcją identyfikacji abonenta dzwoniącego na kartę KX-TDA1180
- Identyfikacji abonenta dzwoniącego na wszystkich portach w standardzie FSK (Frequency-Shift Keying) i DTMF
- Wbudowana funkcja detekcja odwrócenia polaryzacji
- Wbudowana funkcja detekcja uszkodzonej linii telefonicznej
- Każdy port posiada swój własny odbiornik DTMF
KX-TDA1180
- 8-portowa karta analogowych linii miejskich z funkcją identyfikacji abonenta dzwoniącego
- Identyfikacji abonenta dzwoniącego na wszystkich portach w standardzie FSK (Frequency-Shift Keying) i DTMF
- Wbudowana funkcja detekcja odwrócenia polaryzacji
- Wbudowana funkcja detekcja uszkodzonej linii telefonicznej
- Możliwość rozbudowy o dodatkowe 8 linii zewnętrznych (nakładka KX-TDA1186)
KX-TDA0194
- 4-kanałowa karta uproszczonej poczty głosowej (SVM) wraz z 4-kanałowym systemem wiadomości głosowych (DISA)
- Trzy tryby pracy: poczta głosowa (SVM), wiadomości głosowe (DISA) oraz oba na raz (SVM + DISA)
- Możliwość wgrania własnych plików dźwiękowych
- Trzy tryby jakości nagrywanych rozmów (niska, średnia i wysoka)
- Maksymalna ilość przechowywanych wiadomości: 500
KX-TDA0192
- 2-kanałowa karta uproszczonej poczty głosowej (SVM) wraz z 2-kanałowym systemem wiadomości głosowych (DISA)
- Trzy tryby pracy: poczta głosowa (SVM), wiadomości głosowe (DISA) oraz oba na raz (SVM + DISA)
- Możliwość wgrania własnych plików dźwiękowych
- Trzy tryby jakości nagrywanych rozmów (niska, średnia i wysoka)
- Maksymalna ilość przechowywanych wiadomości: 250
KX-TDA0490
- Karta 16-kanałowej bramki VoIP
- Karta zapewnia komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323)
- Obsługiwane kodeki: G.711, G.729A, G.723.1, H.323 V2, QSIG tunelowanie
- Obsługiwana transmisja faksów (G.711)
- Gniazdo połączeniowe typu RJ45
- Interfejs 10BASE-T/100BASE-TX
KX-TDA0484
- Karta 4-kanałowej bramki VoIP
- Karta zapewnia komunikację głosową w sieciach IP z pakietową transmisją danych (sygnalizacja H.323)
- Obsługiwane kodeki: G.711, G.729A, G.723.1, H.323 V2, QSIG tunelowanie
- Obsługiwana transmisja faksów (G.711)
- Gniazdo połączeniowe typu RJ45
- Interfejs 10BASE-T/100BASE-TX
KX-TDA0470
- 16-kanałowa karta wewnętrznych telefonów IP
- Obsługiwane kodeki: G.711 i G.729A
- Karta umożliwia obsługę do 16 wewnętrznych telefonów IP
- Obsługa telefonów systemowych IP KX-NT136, KX-NT256, IP Softphone KX-NCS8100 oraz telefonów serii KX-NT300
- Gniazdo połączeniowe typu RJ45
- Interfejs 10BASE-T/100BASE-TX Full Duplex
KX-TDA0410
- Karta CTI Link (TAPI/CSTA)
- TAPI 2.1 / CSTA
- Gniazdo połączeniowe typu RJ45
- Interfejs 10BASE-T/100BASE-TX
KX-TDA0290
- Karta łącza ISDN PRI
- Dostęp pierwotny 30 kanałów
- Obsługa protokołu QSIG
- Obsługa funkcji CLIP / COLP / CLIR / COLR
- Gniazda połączeniowe typu RJ45 / BNC
KX-TDA0288
- 8-portowa karta łącza BRI
- Obsługa protokołu QSIG
- Obsługa funkcji CLIP / COLP / CLIR / COLR
KX-TDA0284
- 4-portowa karta łącza BRI
- Obsługa protokołu QSIG
- Obsługa funkcji CLIP / COLP / CLIR / COLR
KX-TDA0196
- Karta zdalnej obsługi centrali
- Modem analogowy
- Standard V.90
- Prędkość 56K bps
KX-TDA0193
- 8-portowa karta identyfikacji abonenta dzwoniącego z linii miejskich
- Nakładka dla kart 8-portowych analogowych linii miejskich (KX-TDA0180) oraz 16-portowych analogowych linii miejskich (KX-TDA0181 i KX-TDA6181)
KX-TDA0191
- 4-kanałowa karta wiadomości (MSG4)
- Maksymalny czas nagrania do 8 minut na system
- Pojemność do 64 wiadomości
- Głosowe kierowanie ruchu przychodzącego
- Wielopoziomowa automatyczna obsługa połączeń z przewodnikiem głosowym
- Karta montowana na 3-złączowej karcie rozszerzeń (KX-TDA0190)
KX-TDA0190
- 3-złączowa karta rozszerzeń
- Możliwość montażu 4-kanałowej karty wiadomości (KX-TDA0191), 2-kanałowej karty uproszczonej poczty głosowej (KX-TDA0192), 4-kanałowej karty uproszczonej poczty głosowej (KX-TDA0194), 4-portowej karty domofonu i elektrozamka (KX-TDA0161), 16-kanałowej karty kasowania efektu pogłosu (KX-TDA0166), 4-portowej karty zewnętrznego wejścia/wyjścia (KX-TDA0164)
KX-TDA0181
- 16-portowa karta analogowych linii miejskich
- Każdy port posiada swój własny odbiornik DTMF (łącznie 16 odbiorników DTMF)
- Detekcja odwrócenia fazy
- Gniazdo połączeniowe typu Amphenol
KX-TDA0180
- 8-portowa karta analogowych linii miejskich
- Każdy port posiada swój własny odbiornik DTMF (łącznie 16 odbiorników DTMF)
- Detekcja odwrócenia fazy
- Gniazdo połączeniowe typu Amphenol
KX-TDA0172
- 16-portowa karta cyfrowych linii wewnętrznych
- Karta umożliwia podłączenie do 16 numerów wewnętrznych
- Możliwość podłączenia cyfrowych telefonów systemowych i konsol
- Możliwość podłączenia zewnętrznej poczty głosowej z integracją cyfrową
- Możliwość podłączenia cyfrowych anten DECT KX-TDA0141 lub KX-TDA0158
- Gniazdo połączeniowe typu Amphenol
KX-TDA0171
- 8-portowa karta cyfrowych linii wewnętrznych
- Karta umożliwia podłączenie do 8 numerów wewnętrznych
- Możliwość podłączenia cyfrowych telefonów systemowych i konsol
- Możliwość podłączenia zewnętrznej poczty głosowej z integracją cyfrową
- Możliwość podłączenia cyfrowych anten DECT KX-TDA0141 lub KX-TDA0158
- Gniazdo połączeniowe typu Amphenol
KX-TDA0164
- 4-portowa karta zewnętrznego wejścia/wyjścia
- Karta montowana na 3-złączowej karcie rozszerzeń (KX-TDA0190)
KX-TDA0161
- 4-portowa karta domofonu i elektrozamka
- Karta montowana na 3-złączowej karcie rozszerzeń (KX-TDA0190)
KX-TDA0144
- Karta interfejsu 8 stacji bazowych
- Karta umożliwia podłączenie do 8 stacji bazowych DECT 4-kanałowych
- Gniazda połączeniowe typu RJ45
KX-TDA0143
- Karta interfejsu 4 stacji bazowych
- Karta umożliwia podłączenie do 4 stacji bazowych DECT 4-kanałowych
- Gniazda połączeniowe typu RJ45
KX-WT115
- Duży wyświetlacz LCD 1,8'' z podświetleniem na biało
- Dostęp do funkcji systemowych centrali
- Realizacja funkcji roamingu i Handover
- Funkcja poprawiająca jakość dźwięku w pomieszczeniach o dużym natężeniu zakłóceń i hałasu
- Wbudowana książka telefoniczna na 200 numerów + nazwy
- Dostęp do systemowej książki telefonicznej centrali
KX-TCA364
- Odporna słuchawka zaprojektowana specjalnie do pracy w wymagającym otoczeniu
- Telefon zgodny z standardem IP64 (kurzo i wodoodporny)
- Funkcja pracy w hałaśliwym otoczeniu
- Duży czytelny monochromatyczny wyświetlacz LCD podświetlany na niebiesko
- Podświetlana klawiatura
- Funkcja identyfikacji abonenta dzwoniącego wraz z personalizacją
- Gniazdo słuchawki nagłownej
KX-TCA275
- Duży kolorowy podświetlany wyświetlacz LCD (65 tysięcy kolorów)
- Podświetlana klawiatura
- Funkcja identyfikacji abonenta dzwoniącego
- Gniazdo słuchawki nagłownej
- Funkcja wibracji
- Książka telefoniczna do 200 wpisów
- Szybkie, jedno przyciskowe wybieranie numerów
KX-TCA175
- Duży kolorowy podświetlany wyświetlacz LCD (65 tysięcy kolorów)
- Podświetlana klawiatura
- Funkcja identyfikacji abonenta dzwoniącego
- Gniazdo słuchawki nagłownej
- Książka telefoniczna do 200 wpisów
- Szybkie, jedno przyciskowe wybieranie numerów
KX-DT390
- Moduł 60 dodatkowych przycisków
- 60 programowalnych przycisków bezpośredniego dostępu z dwukolorową lampką zajętości
- Regulowany kąt nachylenia (7-stopniowy)
- Tylko dla modelu KX-DT333, KX-DT343 i KX-DT346
KX-NT303
- Moduł 12 dodatkowych przycisków
- 12 programowalnych przycisków bezpośredniego dostępu z lampką zajętości
- Regulowany kąt nachylenia (4-stopniowy)
- Tylko dla modeli KX-NT346 i KX-NT343 oraz KX-DT346 i KX-DT343
KX-NT305
- Moduł 60 dodatkowych przycisków
- 60 programowalnych przycisków bezpośredniego dostępu z lampką zajętości
- Regulowany kąt nachylenia (4-stopniowy)
- Tylko dla modelu KX-NT346 i KX-NT343
KX-NCV200
- Serwer raportów z wbudowanym systemem głosowym
- Wbudowane 4 porty (możliwość rozbudowy do 24 portów)
- Pojemność poczty głosowej: 1000 godzin
- Nieograniczona liczba wiadomości
- Łącznie do 1024 skrzynek głosowych
KX-TVM200
- Do 24 portów i 1024 skrzynek pocztowych
- Maksymalny systemowy czas nagrań do 1000 godzin
- Wiadomości elektroniczne (e-wiadomości)
- Automatyczna obsługa połączeń
- Monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCS)
- Nagrywanie rozmów w swojej bądź obcej skrzynce głosowej
- Menu wyświetlane na monitorach LCD telefonów systemowych
- Integracja z pocztą elektroniczną poprzez interfejs LAN
KX-TVM50
- 2 do 6 portów i 64 skrzynki pocztowe
- Maksymalny systemowy czas nagrań do 8 godzin
- Wiadomości elektroniczne (e-wiadomości)
- Automatyczna obsługa połączeń
- Monitorowanie nagrywanej wiadomości (LCS)
- Nagrywanie rozmów w swojej bądź obcej skrzynce głosowej
- Menu wyświetlane na monitorach LCD telefonów systemowych
- Integracja z pocztą elektroniczną poprzez interfejs LAN
KX-TDA0156 CE
- 4-kanałowa antena DECT
- Obsługa 4 niezależnych rozmów w obrębie stacji bazowej
- Możliwość stworzenia systemu bezprzewodowego DECT na obszarze do 1 km
- Możliwość zalogowania dowolnego telefonu DECT oraz telefonu systemowego DECT
- Wspierany system "Hand over"
- Udoskonalona jakość transmisji radiowej
- Zaawansowana funkcja korekcji błędów
- Zaawansowana funkcja redukcji interferencji z kanałem głosowym
KX-TDA0155 CE
- 2-kanałowa antena DECT
- Obsługa 2 niezależnych rozmów w obrębie stacji bazowej
- Możliwość stworzenia systemu bezprzewodowego DECT na obszarze do 1 km
- Możliwość zalogowania dowolnego telefonu DECT oraz telefonu systemowego DECT
- Wspierany system "Hand over"
- Udoskonalona jakość transmisji radiowej
- Zaawansowana funkcja korekcji błędów
- Zaawansowana funkcja redukcji interferencji z kanałem głosowym
KX-TDA0141
- 2-kanałowa antena DECT
- Obsługa 2 niezależnych rozmów w obrębie stacji bazowej
- Możliwość zalogowania dowolnego telefonu DECT oraz telefonu systemowego DECT
- Wspierany system "Hand over"
- Zasięg w terenie otwartym do 300 metrów
- Zasięg w pomieszczeniu biurowym do 60 metrów
- Antena zasilana bezpośrednio z centrali telefonicznej
KX-TDA0142
- 4-kanałowa antena DECT
- Obsługa 4 niezależnych rozmów w obrębie stacji bazowej
- Możliwość zalogowania dowolnego telefonu DECT oraz telefonu systemowego DECT
- Wspierany system "Hand over"
- Zasięg w terenie otwartym do 300 metrów
- Zasięg w pomieszczeniu biurowym do 60 metrów
- Antena zasilana bezpośrednio z centrali telefonicznej
KX-TDA0158
- 8-kanałowa antena DECT
- Obsługa 8 niezależnych rozmów w obrębie stacji bazowej
- Możliwość zalogowania dowolnego telefonu DECT oraz telefonu systemowego DECT
- Wspierany system "Hand over"
- Dioda informacyjna o stanie pracy stacji bazowej
- Zasięg w terenie otwartym do 300 metrów
- Zasięg w pomieszczeniu biurowym do 60 metrów
- Antena zasilana bezpośrednio z centrali telefonicznej
KX-A272
- Stacja retransmisyjna DECT
- Zapewnia powiększenie zasięgu istniejących anten DECT, aż do 300 m
- Zasilanie 220V
- Montaż naścienny
- Łatwość instalacji
- Idealna do domu, biura lub pomieszczeń magazynowych
Zastrzeżenia:- Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
- Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
- Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
- Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
- Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)