Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
22 Listopad, 2024
Nowoczesne systemy Panasonic serii KX-TDE zapewniające solidne rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii Pure-IP

Nowoczesne systemy Panasonic serii KX-TDE zapewniające solidne rozwiązania telekomunikacyjne oparte na technologii Pure-IP

Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Cyfrowa centrala telefoniczna PBX Panasonic KX-TDA15

KX-TDA15
« poprzednie   Zdjęcie 1 z 3   następne »


ZAKOŃCZONO SPRZEDAŻ 
Najważniejsze cechy KX-TDA15:
  • Maksymalnie do 8 linii miejskich
  • Maksymalnie do 20 linii wewnętrznych
  • Obsługa protokołu VoIP / SIP2.0
  • Obsługa telefonów systemowych IP-PT
  • Zaawansowane funkcje centrum obsługi połączeń
  • Połączenie VIP (odbieranie priorytetowe)
  • Dystrybucja połączeń według CLIP
  • Tablica połączeń oczekujących (kolejkowanie)
  • Budowa modułowa - rozbudowa poprzez montaż kart rozszerzeń
  • Monitorowanie na żywo aktywności grupy z podglądem
  • Analizy poprzednich połączeń
  • Monitorowanie statusu telefonu pracownika
  • Zdalne logowanie i wylogowywanie pracowników
  • Automatyczne odbieranie połączeń przez słuchawkę nagłowną

Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic KX-TDA15, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Potwierdzenie naszych umiejętności

Firma ULTRAPHON jest Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic seria KX-TDA, seria KX-TDE oraz seria KX-NCP     Firma ULTRAPHON jest certyfikowanym sprzedawcą produktów telekomunikacyjnych Panasonic
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




Zarówno w technologii telekomunikacyjnej, jak i informatycznej zachodzą obecnie rewolucyjne zmiany. Hybrydowa centrala IP PBX firmy Panasonic jest potężnym narzędziem komunikacyjnym zaprojektowanym w celu wspierania biznesu w obecnej erze konwergencji sieci. Centrale KX-TDA15 i KX-TDA30 zapewniają zaawansowane rozwiązania zarządzania połączeniami i wiadomościami, wydajną i elastyczną komunikację, mobilność bezprzewodowego systemu DECT, usługi Voice-over-IP (VoIP), oraz łatwą integrację z komputerem osobistym (PC) poprzez port USB. Zgodnie z ideą firmy Panasonic produkowania urządzeń prostych w obsłudze, hybrydowe centrale IP PBX są łatwe w użytkowaniu, nawet dla osób nie mających doświadczenia z technologią IP. Centrale KX-TDA15 oraz KX-TDA30, pozwolą Ci na dotrzymanie kroku wiodącej technologii i funkcjom, które zmienią sposób komunikacji w Twojej firmie.

Satysfakcjonujący system przetwarzania głosu, który podnosi wartość Twojej firmy
Systemy przetwarzania głosu firmy Panasonic umożliwiają nagrywanie, wysyłanie i odsłuchiwanie wiadomości 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na całym świecie i wspomagają efektywne zarządzanie połączeniami telefonicznymi oraz zaspokajają wewnętrzne potrzeby komunikacji. Z problemem niedoboru personelu łatwo sobie poradzić dzięki automatycznej sekretarce. Korzystając z technologii CTI, można też wprowadzić system ujednoliconego przekazywania wiadomości (Unified Messaging), który jest połączeniem poczty elektronicznej, faksu i poczty głosowej, co daje możliwość komunikacji multimedialnej. Możliwe jest również dopasowanie systemu do potrzeb poszczególnych klientów dzięki obsłudze wielu języków (Multilingual Service) i trasowania połączeń na podstawie identyfikacji numeru dzwoniącego. Razem z systemem poczty głosowej firmy Panasonic otrzymuje się dodatkowe funkcje dostępne tylko w urządzeniach naszej firmy: podsłuch nagrywanej wiadomości (LCR - Live Call Screening), dwukierunkowe nagrywanie (Two-Way Recording) i dwukierunkowy transfer (Two-Way Transfer).

Najwyższa wydajność obsługi połączeń
Dzięki inteligentnym funkcjom obsługi połączeń hybrydowa centrala IP PBX może być sercem wydajnego, małego centrum obsługi telefonicznej, wyjątkowo dopasowanego do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Hybrydowy system IP PBX pozwala na automatyczną dystrybucję połączeń przychodzących zgodną z indywidualnymi oczekiwaniami. W czasie, gdy pracownicy rozmawiają przez telefon, kolejne połączenia przychodzące mogą oczekiwać na zwolnienie się linii; możliwe jest odtwarzanie uprzednio nagranej wiadomości, aby upewnić osobę oczekującą, że połączenie zostanie odebrane. W momencie zawieszenia połączenia spowodowanego brakiem odpowiedzi lub gdy wszystkie linie są zajęte, możemy odtwarzać muzykę lub uprzednio nagraną reklamę, jak również przydzielić zapasowy numer wewnętrzny, na który przekierowywane będą połączenia nieodebrane przez określony czas. System zapewnia wiele sposobów dystrybucji połączeń. Skuteczne wykorzystanie jednego z nich - Równomierna Dystrybucja Połączeń (UCD - Uniform Call Distribution), Pierwszeństwa Poszukiwania (Priority Hunting) i Jednoczesnego Dzwonienia - może pomóc w efektywniejszym zarządzaniu połączeniami telefonicznymi.

Funkcje grup roboczych
Połączenie VIP (odbieranie priorytetowe)
Dystrybucja wg CLIP
Tablica połączeń oczekujących (kolejkowanie)

Funkcje pracownicze
Zalogowanie / wylogowanie
Wolny / zajęty
Funkcja "Czas na notatkę"

Funkcje zarządzającego
Monitorowanie na żywo aktywności grupy z podglądem
Analizy poprzednich połączeń
Zarządzanie pracownikami dzięki DSS
Monitorowanie statusu telefonu pracownika
Zdalne logowanie i wylogowywanie pracowników dzięki DSS
Automatyczne odbieranie połączeń przez słuchawkę nagłowną

Wyższa wydajność, większa satysfakcja klientów
Integracja z aplikacjami PC usprawnia obsługę połączeń telefonicznych i zapewnia większą funkcjonalność. Zintegrowany port USB ułatwia podłączenie cyfrowego telefonu firmy Panasonic do komputera. Oprogramowanie Telefon PC umożliwia zintegrowanie systemu telefonicznego z bazą danych, w wyniku czego otrzymuje się potężne narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem (ang. CRM).

Identyfikacja numeru połączenia przychodzącego automatycznie pojawia się na ekranie komputera, zanim połączenie zostanie odebrane. Dzięki temu łatwiej jest zapewnić klientom wysoki standard obsługi dobrze świadczący o firmie. Skracanie czasu oczekiwania na połączenie z odpowiednią osobą przekonuje klienta o profesjonalizmie firmy, która działa wówczas wydajniej.

Możliwe jest wykorzystywanie domofonu lub kamery sieciowej (Panasonic serii KX-HCM) do monitorowania wejścia do firmy. Po naciśnięciu przez gościa dzwonka do drzwi, przedstawiający go obraz z kamery, zostanie wyświetlony na ekranie komputera, ułatwiając identyfikację.

Panasonic pomaga obniżyć koszty
Trasowanie wg najniższego kosztu (LCR - Least Cost Routing) oszczędza wydatki, wybierając najtańszą drogę łączenia. Aby zapobiec korzystaniu z telefonu przez osoby postronne, można zaprogramować numer wewnętrzny, tak aby wykonywanie połączeń wychodzących wymagało wprowadzenia hasła. Możliwe jest również ustalenie limitu czasu rozmowy. Dzięki bramce VoIP hybrydowa centrala IP PBX zamienia sygnały głosowe na pakiety IP, umożliwiając używanie technologii IP z prezentowanymi tu modelami telefonów. VoIP (Voice-over-IP) pozwala na równoczesną transmisję głosu i danych w istniejącej sieci zarządzania danymi.

Sieć głosowa obejmująca całą firmę
Hybrydowa centrala IP PBX może stanowić serce niedrogiego, prostego w obsłudze wewnątrz korporacyjnego systemu sieciowego. Wirtualna Sieć Prywatna (VPN) jest usługą oferowaną przez firmy telekomunikacyjne. Wykorzystuje ona istniejące linie telefoniczne, tak jakby były one wydzielone i prywatne. Centrale KX-TDA15 oraz KX-TDA30 obsługują zamknięte plany numeracyjne oraz funkcję translacji numerów, umożliwiając budowę własnej prywatnej sieci cyfrowej.

Obsługują one również protokół QSIG, umożliwiając łączenie ze sobą wielu odległych central, dla stworzenia rozległego, efektywnego wirtualnego systemu telefonicznego i zapewniając dostęp do zaawansowanych funkcji komunikacyjnych. Przykładowo dla użytkowników centrali Panasonic KX-TDA100 lub KX-TDA200 znajdującej się w centrali firmy, QSIG może zostać wykorzystany do komunikacji z modelami KX-TDA15 lub KX-TDA30 umieszczonymi w oddziałach. Wykorzystując sieciowy plan numeracji, możliwe jest przypisanie numeru wewnętrznego każdemu aparatowi telefonicznemu znajdującemu się w dowolnym biurze firmy i ograniczenie tym samym kosztów komunikacji między pracownikami.



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.