Firma ULTRAPHON - Autoryzowany instalator central telefonicznych Panasonic Pure-IP ULTRAPHON - Silver Partner Panasonic
8 Październik, 2024
Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

Zaawansowany system wideokonferencji High Definition Panasonic KX-VC500

  • Płynna i interaktywna komunikacja dająca wrażenie przebywania w tym samym pomieszczeniu
  • Zintegrowane nowoczesne technologie Full-HD do przetwarzania wysokiej jakości obrazu
  • Strumieniowanie dźwięku i obrazu HD w czasie rzeczywistym
  • Komunikacja audio w trybie Full Duplex 20kHz (stereo)
  • Szyfrowanie transmisji obrazu oraz dźwięku (AES-CM)
  • Niskie zapotrzebowania na pasmo transmisyjne z automatycznym dostosowaniem
  • Współdzielenie obrazu bezpośrednio z komputera i dodatkowej kamery
Zobacz więcej...

1
2
3
4
5
6
7
8

Telekomunikacja


Hybrydowa centrala telefoniczna Panasonic KX-TEA308

KX-TEA308
ZAKOŃCZONO SPRZEDAŻ 
Najważniejsze cechy KX-TEA308:
  • Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania
  • Pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych
  • Wiadomości głosowe
  • 3 poziomy automatycznego operatora
  • Identyfikacja abonenta dzwoniącego
  • Obsługa wiadomości SMS
  • Elastyczna i prosta rozbudowa dzięki opcjonalnym kartom rozszerzeń
  • Uproszczona poczta głosowa

UWAGA: Centrala dostępna w pakiecie promocyjnym. Zapraszamy!

Jesteśmy Autoryzowanym Instalatorem central abonenckich Panasonic KX-TEA308, dzięki temu zapewnimy Państwu fachowy montaż i konfigurację systemu telekomunikacyjnego.
Mamy ponad 25 letnie doświadczenie w instalowaniu i konfigurowaniu systemów telekomunikacyjnych firmy Panasonic.
Gwarancja
24 miesiące
Gwarancja: 24 miesiące




Telefon jest Twoim głównym narzędziem komunikacji - łączy Cię z partnerami w interesach, klientami, przyjaciółmi, a także członkami rodziny zarówno kiedy przebywasz w biurze, jak i poza nim. Zaawansowana centrala hybrydowa KX-TEA308 to system telekomunikacyjny, który jest w stanie skutecznie wesprzeć Twoje biznesowe i osobiste potrzeby. Centrala KX-TEA308 obsługuje 3 linie miejskie (LM) i 8 linii wewnętrznych. Centrala zapewnia dostęp do funkcji, które zaspokoją najbardziej wymagających i oszczędnych użytkowników. Możliwa jest współpraca z szeregiem urządzeń telekomunikacyjnych, takich jak telefony bezprzewodowe, automaty zgłoszeniowe, modemy komputerowe, czytniki kart magnetycznych, telefaksy i wszelkie urządzenia współpracujące ze standardowymi liniami telefonicznymi. Centrala Panasonic KX-TEA308 idealnie nadaje się do małych firm lub domowych biur wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania.

Analogowy system telefoniczny firmy Panasonic przeznaczony dla małych i średnich firm, stanowi wielki krok naprzód, oferując funkcje rzadko dostępne w urządzeniach tej kategorii. Można je łatwo rozbudować przy stosunkowo niskich kosztach, identyfikacja abonenta dzwoniącego zwiększa efektywność, a integracja z systemem przetwarzania głosu poprawia wydajność.

3 poziomy automatycznej obsługi połączeń z przewodnikiem głosowym
Centrale udostępniają usługę DISA (bezpośredni zewnętrzny dostęp do funkcji systemu), która umożliwia dzwoniącym połączenie się z dowolnym numerem wewnętrznym bez pośrednictwa operatora. Możliwe jest zapisanie 3 poziomów automatycznej zapowiedzi głosowej, która skieruje dzwoniącego do odpowiedniego numeru wewnętrznego. Przykładowo:

"Dział sprzedaży, naciśnij 1." (poziom 1),

"Obsługa central PBX, naciśnij 2." (poziom 2),

"Aby połączyć się z Markiem, naciśnij 1." (poziom 3).

Dzwoniący mogą łączyć się nie tylko z numerami wewnętrznymi, ale również z grupami abonentów lub nawet z liniami zewnętrznymi. Kiedy centrala odbierze sygnał transmisji faksowej przez usługę DISA, automatycznie przełączy to połączenie na odpowiednią linię wewnętrzną, do której podłączony jest telefaks. Transmisje faksowe mogą być odbierane zarówno w dzień, jak i w nocy, bez konieczności angażowania operatora, czy wydzielania osobnej linii telefonicznej.

Wbudowana obsługa wiadomości głosowych (BV)
Dzięki tej funkcji można korzystać z wygodnych i łatwych w obsłudze wiadomości głosowych bez konieczności podłączania osobnego systemu poczty głosowej. Opcjonalna karta obsługi wiadomości głosowych zabezpiecza przed przeoczeniem ważnego połączenia lub wiadomości od klienta lub współpracownika. Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać połączenia. Dzwoniący mogą pozostawiać wiadomości bezpośrednio w prywatnej skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar ogólnodostępny, do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które mogą być potem odtwarzane przez operatora lub członka grupy. Przy bardziej zaawansowanych wymaganiach dotyczących wiadomości głosowych, system przetwarzania głosu Panasonic (VPS) zapewni jeszcze lepszą obsługę i funkcjonalność.

Identyfikacja abonenta dzwoniącego
Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala użytkownikowi na odczytywanie danych o abonencie dzwoniącym na wyświetlaczach analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ), obsługujących tę funkcję oraz na wyświetlaczach analogowych telefonów systemowych (ATS). Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (lista połączeń). Centrala oferuje rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest łatwe i wygodne.

Obsługa wiadomości SMS
Wiadomości SMS (krótkie wiadomości tekstowe) są lubianą i coraz popularniejszą metodą komunikacji pomiędzy telefonami tradycyjnymi a komórkowymi. Centrala może udostępnić wysyłającym wiadomości SMS możliwość przesyłania ich bezpośrednio do konkretnego aparatu ATJ (analogowy telefon jednoliniowy), zapewniając szybki i dyskretny ich odbiór przez właściwego adresata.

Elastyczna i prosta rozbudowa
Panasonic zapewnia w swoich centralach niespotykaną elastyczność i łatwość rozbudowy dzięki opcjonalnym kartom rozszerzeń. Dzięki ich zainstalowaniu, możliwa jest rozbudowa systemu z 3 linii miejskich i 8 wewnętrznych do 8 linii miejskich i 24 wewnętrznych, tak aby zaspokoić rosnące zapotrzebowanie rozwijającej się firmy. Nie jest przy tym wymagane ani dodatkowe programowanie centrali, ani instalowanie kosztownego okablowania.

Równomierna dystrybucja połączeń (UCD) z zapowiedzią
Funkcja ta umożliwia dystrybucję połączeń równocześnie do grupy numerów wewnętrznych dla zapewnienia szybkiego i efektywnego obsługiwania wielu połączeń przychodzących. Jeśli wszystkie telefony w grupie UCD są zajęte, centrala odtworzy specjalną wiadomość dla dzwoniącego - zachowując się jak recepcjonistka. Jeżeli grupa UCD w dalszym ciągu pozostaje zajęta, dla połączenia zostanie odtworzona kolejna wiadomość DISA. Jest to szczególnie użyteczne w biurach, gdzie wiele połączeń trafia do grupy, a tylko jedna osoba zajmuje się ich odbieraniem (funkcja kolejkowania).

Przekierowanie połączeń (zajęte / nie odpowiada / "Idź za mną" / na linię miejską)
Połączenia przychodzące, interkomowe i przekazywane na dany numer wewnętrzny, mogą zostać przekierowane do innej stacji, kiedy użytkownik znajduje się przy telefonie lub daleko od własnego biurka. Połączenia mogą być przekierowywane na zaprogramowany numer, np.: do skrzynki pocztowej, innego telefonu lub nawet poza biuro, podnosząc wydajność i skuteczność obsługi klientów. Zaprogramowanie funkcji "Idź za mną" pozwala na zdalne przekierowywanie połączeń za pośrednictwem innego telefonu znajdującego się w biurze. (np. z pokoju konferencyjnego), tak że nie utracisz żadnego ważnego połączenia, nawet jeśli jesteś daleko od swojego biurka.

Tryb dzienny / nocny / przerwa
Centrala udostępnia pracę w trybach "Dzień / noc" oraz "Przerwa", które mogą zostać zastosowane do zmiany funkcji systemu w zależności od pory dnia. Przykładowo, można ustalić, które aparaty będą odpowiadały na połączenia po zakończeniu dnia pracy, lub zablokować połączenia wychodzące w nocy.

Domofony, elektrozamki i dzwonki do drzwi
Do centrali może zostać podłączone do 4 domofonów. Kiedy gość naciśnie przycisk domofonu, uprzednio przypisane aparaty telefoniczne będą dzwonić i ich użytkownicy będą mogli, odbierając połączenie, porozmawiać z odwiedzającym. Standardowe dzwonki do drzwi również mogą zostać podłączone do systemu, aby oznaczyć połączenia domofonowe znajomą melodyjką. Połączenia domofonowe mogą być sygnalizowane przez dzwonienie telefonu, dzwonka przy drzwiach lub obu jednocześnie. Jeżeli jest zainstalowany opcjonalny elektrozamek, odbierający połączenie może również otworzyć drzwi i wpuścić odwiedzającego.

Wiadomość oczekująca
Funkcja ta umożliwia użytkownikowi linii wewnętrznej pozostawienie wiadomości typu "zadzwoń do mnie", oczekującej na aparacie, do którego nie był w stanie się dodzwonić, ponieważ ten był zajęty lub nie odpowiadał. Naciśnięcie podświetlonego przycisku MESSAGE na telefonie systemowym umożliwia automatyczne połączenie się z telefonem, z którego pozostawiono wiadomość.

Połączenia alarmowe
Możliwe jest zaprogramowanie 5 numerów, które mogą przełamywać restrykcje ograniczające wykonywanie połączeń i zapewniać połączenia alarmowe z policją, strażą pożarną czy pogotowiem ratunkowym.

5-stronna konferencja
Funkcja ta umożliwia bezpośrednie, jednoczesne połączenie 5 abonentów, umożliwiając im swobodne prowadzenie telekonferencji. W takiej konferencji mogą uczestniczyć maksymalnie dwaj abonenci łączący się przez linie miejskie.

Monitorowanie pomieszczeń
Analogowy telefon systemowy lub domofon mogą być wykorzystywane jako urządzenia do monitorowania pomieszczeń. Funkcja ta jest użyteczna przy kontrolowaniu pokoi dziecięcych lub do zadań ochrony mienia.

Grupy numerów wewnętrznych
Centrala umożliwia stworzenie 8 grup numerów wewnętrznych. Następujące funkcje mogą być wykorzystywane wewnątrz grupy: Grupowe odbieranie połączeń: Każdy z członków grupy może odebrać połączenie skierowane do któregokolwiek z członków grupy. Przywoływanie grupowe: Każdy członek grupy może wykonać przywołanie głosowe innego członka swojej grupy. Grupa przechwytywania połączeń, grupa dzwonienia DISA lub grupa UCD są to specyficzne grupy numerów wewnętrznych.

Wybór rodzaju dzwonka
Dla danego typu połączenia, takiego jak: połączenie wychodzące, interkomowe czy domofonowe, możliwe jest przypisanie różnego typu dzwonka. Dzięki temu możliwe jest odróżnianie połączeń prywatnych od biznesowych.

Rejestr połączeń (SMDR: szczegółowe dane o połączeniach)
Centrala jest w stanie zapamiętywać lub drukować informacje, takie jak data, czas, numer wewnętrzny, numer wybierany, czas połączenia itp. Informacje SMDR mogą służyć pomocą przy monitorowaniu kosztów połączeń, produktywności zespołu pracowników i wykorzystania systemu telefonicznego.

Wprowadzanie kodu rozliczeniowego (opcjonalne / wymuszone / weryfikujące)
Kody rozliczeniowe mogą być wykorzystywane do identyfikacji połączeń wychodzących dla celów rozliczania i wystawiania rachunków. Możliwe jest drukowanie zestawień połączeń wykonanych z identyfikacją użytkownika (SMDR). "Kod rozliczeniowy weryfikujący" jest użytecznym narzędziem kontroli kosztów, ponieważ użytkownik, chcąc wykonać odległe połączenie, musi wprowadzić właściwy kod rozliczeniowy, aby przełamać tymczasowo ograniczenie możliwości wybierania takiego numeru. Kody rozliczeniowe mogą być wykorzystywane do efektywniejszego zarządzania połączeniami telefonicznymi w firmie.

Restrykcje
Centrala może zostać tak zaprogramowana, aby blokować możliwość wykonywania nieautoryzowanych połączeń długodystansowych z określonych numerów wewnętrznych przez blokowanie wybierania określonych numerów kierunkowych.

Elektroniczna blokada stacji
Zapobiega wykonywaniu połączeń z danego aparatu przez nieautoryzowany personel przez "zablokowanie" dostępu do linii miejskich i wymaganie podawania 4-cyfrowego kodu przed wykonaniem połączenia. Operator i menadżer mają możliwość kontrolowania elektronicznej blokady każdej ze stacji, korzystając z konsoli DSS. Przykładowo, funkcja ta może być wykorzystywana w małym hotelu, po wymeldowaniu się gościa.

Ograniczenie czasu połączenia
Centrala rozłącza połączenia wychodzące po upływie zaprogramowanego czasu. Sygnał alarmowy jest przekazywany do obu rozmówców na 15 sekund przed upływem limitu czasu.

Interfejs zasilania awaryjnego
Centrala jest wyposażona we wbudowany interfejs zasilania awaryjnego, który zapewnia pełną funkcjonalność systemu nawet podczas awarii zasilania.



Zastrzeżenia:
  1. Technologia, opis, stylistyka i dostępność mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  2. Pomimo staranności podczas aktualizacji informacji, prezentowany opis może zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec firmy ULTRAPHON.
  3. Nazwy produktów wymienione w niniejszym dokumencie są znakami handlowymi lub zastrzeżonymi znakami handlowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Powielanie, przekazywanie, dystrybucja lub przechowywanie części lub całej treści tych stron w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody firmy ULTRAPHON są zabronione.
  5. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
* Przy większej ilości zamówienia, istnieje możliwość negocjacji ceny (oferta nie dotyczy towaru oznaczonego jako promocja)


© ULTRAPHON. Wszelkie prawa zastrzeżone.